Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - strona 99

Biomedyczne podstawy - zagadnienia (sem.I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • B. Daniluk
  • Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
Pobrań: 700
Wyświetleń: 2373

B. Daniluk ,Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania, Zagadnienia do kolokwium zaliczeniowego ZAGADNIENIA DO KOLOKWIUM ZALICZENIOWEGO Z BIOMEDYCZNYCH PODSTAW ROZWOJU I WYCHOWANIA PEDAGOGIKA studia stacjonarne (2011/2012) GENETYKA Mitoza- jakich komórek dotyczy, znaczenie, przebieg. Mejoza- jakich...

Tkanka mięśniowa - omówienie (sem.I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • B. Daniluk
  • Biomedyczne podstawy rozwoju człowieka
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1365

B. Daniluk, Biomedyczne podstawy rozwoju, TKANKA MIĘŚNIOWA Cechy charakterystyczne Komórki tkanki mięśniowej nazywane są włóknami mięśniowymi ze względu na podłużny kształt. Komórki posiadają zdolność kurczenia się. Jest to możliwe dzięk...

Automatyczna regulacja emocji - omówienie (sem. I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Bereziewicz
  • Psychologia ogólna
Pobrań: 63
Wyświetleń: 2555

Bereziewicz , psychologia ogólna, Automatyczna regulacja emocji. W pierwszym okresie życia dziecka pewne przejawy zachowań ukierunkowane są na obniżenie pobudzenia emocjonalnego i redukcję dyskomfortu. Przykładem pierwszej klasy zachowań jest np. ssanie kciuka, zaś drugiej klasy płacz, sygnalizując...

Emocje - omówienie (sem. I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Bereziewicz
  • Psychologia ogólna
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1435

Bereziewicz, psychologia ogólna, Emocje Czym jest emocja? Termin emocja wywodzi się od łacińskiego czasownika movere , co oznacza poruszyć i sugeruje skłonność do działania zawierającą się w każdej emocji. Od ponad stu lat nad precyzyjnym znaczeniem słowa „emocja” zastanawiają się psychologowie i...

Psychologia ogólna - pomoc naukowa (sem. I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Bereziewicz
  • Psychologia ogólna
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1127

1 P sychologi a to nauka, która zajmuje się badaniem mechanizmów i praw rządzących zjawiskami psychicznymi oraz zależnymi od nich modelami zachowań. Opisuje przyczyny ludzkich zachowań, reguły, które nimi rządzą. CELE: opis, wyjaśnienie, przewidywanie, kontr olowanie zjawisk ludzkiego zachowania PS...

Pamięć jako system przetwarzania informacji - omówienie (sem. I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Bereziewicz
  • Psychologia ogólna
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1176

Kierunek: Pedagogika Przedmiot: Psychologia ogólna Pamięć jako system przetwarzania informacji A więc zacznijmy od odrobiny historii...Przez dłuższy czas za wzór uprawiania psychologii pamięci uznawano książkę Hermana Ebbingausa „Uber das Gedachtris” (1885r) Opisał w niej laboratoryjne próby okre...

Pamięć - prezentacja (sem. I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Bereziewicz
  • Psychologia ogólna
Pobrań: 315
Wyświetleń: 2107

,Psychologia ogólna, prezentacja -PAMIĘĆ PREZENTACJA TEMAT: „PAMIĘĆ JAKO SYSTEM PRZETWARZANIA INFORMACJI”. CO TO JEST PAMIĘĆ ? 1. Pamięć jest to zdolność do rejestrowania i ponownego przywoływania wrażeń zmysłowych, skojarzeń czy informacji. Pamięć posiadają ludzie, niektóre zwierzęta oraz kompu...

Pamięć - test (sem. I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Bereziewicz
  • Psychologia ogólna
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1449

,Psychologia ogólna, test- Pamięć Pamięć semantyczna to inaczej: Pamieć trwała Pamięć krótkotrwała Pamięć ultrakrótka Pamięć robocza Czym charakteryzuje się pamięć długotrwała: Czas

Psychologia ogólna - egzamin(sem. I)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr I. Pietras
  • Psychologia ogólna
Pobrań: 735
Wyświetleń: 1603

dr I. Pietras,Psychologia ogólna, egzamin- opracowanie 5. UWAGA Rodzaje: -mimowolna - wywołana przez właściwości bodźca, bez wysiłku ze strony podmiotu -dowolna - wymaga świadomego zamiaru i woli; istotna w uczeniu się i sytuacjach trudnych Cechy: -pojemność (zakres) - od 5 do 9 elementów -natęż...

Autyzm- omówienie (sem. II)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr K. Patyk
  • Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1134

dr K. Patyk, Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej, Autyzm, (sem. II) AUTYZM- zaburzenie rozwojowe które najczęściej ujawnia się w ciągu pierwszych 3 lat życia jako rezultat zaburzenia neurologicznego które oddziałuje na funkcję pracy...