Uniwersytet Łódzki - strona 254

note /search

Prasa dla kobiet i mężczyzn - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 35
Wyświetleń: 749

Prasa dla kobiet i mężczyzn - najbardziej popularne tygodniki dla kobiet ( Przyjaciółka (Edipresse) Tina (Wydawnictwo Bauer) Chwila dla Ciebie (Wyd. Bauer) Pani Domu (Marquard Media) - rynek miesięczników poradnikowych ( Świat Kobiety (W...

Prasa elektroniczna - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 42
Wyświetleń: 483

Prasa elektroniczna Cyfrowa prasa powstaje w tzw. wirtualnych redakcjach za pomocą sprzętu biurowego i składu komputerowemu (DTP), co w połączeniu z Internetem stwarza możliwość publikacji elektronicznych dostępnych w skali całego świata. Sekretariat tego typu redakcji oparty jest na ogół na jednym...

Prasa kulturalna, naukowa, popularnonaukowa, specjalistyczna - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 49
Wyświetleń: 910

Prasa kulturalna, naukowa, popularnonaukowa, specjalistyczna PRASA SPECJALISTYCZNA / TEMATYCZNA Pisma kulturalno-społeczne po transformacji tematycznie dominowała głównie polityka pisma wyższe i dla kultury masowej słaba sytuacja finansowa pism kulturalnych Akcent, Odra, Teatr - reklamy + dofinan...

Prasa młodzieżowa, dla dzieci i dla rodziców - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1071

Charakterystyka prasy młodzieżowej, dla dzieci i adresowanej do rodziców PRASA DLA DZIECI Mają odpowiedniki internetowe z grami te edukacyjne nie walczą gadżetami o czytelnika Prasa adresowana dla różnych grup wiekowych od przedszkolaków do podstawówki Z celem edukacyjnym - wartościowe, przekazu...

Przekrój i Ozon - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 21
Wyświetleń: 504

PRZEKRÓJ red. Nacz.: od 2010 Katarzyna Janowska (wcześniej: Jacek Kowalczyk: 2007-2009; Piotr Najsztub: 2002-2006 ; Mariusz Ziomecki: 2006-2007) Stałe rubryki * Przekrój tygodnia (Kraj, Teczki, Zagranica) * A właściwie to... (publicystyka sz...

Reklama w prasie - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 56
Wyświetleń: 903

Reklama w prasie REKLAMA - perswadowanie, nakłanianie, zachęcanie do kupna/nabycia jakiegoś towaru/usługi/produktu - przekaz pośredni (za pomocą mediów) lub bezpośredni (osobiście) Za pomocą Tel. Komórkowych, billboardów - narzędzie komunikacji...

Rynek regionalny - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 42
Wyświetleń: 651

RYNEK REGIONALNY DZIENNIK ŁÓDZKI - dziennik informacyjno-polityczny - powstał w 1883 r. red nacz: Robert Sakowski -chciała nawiązać kontakt z czytelnikiem od początku - przedsięwzięcia, akcje charytatywne - „nic, co łódzkie i ludzkie nie j...

Rzeczpospolita - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 70
Wyświetleń: 931

RZECZPOSPOLITA - dziennik informacyjno-publicystyczny - powstała w XX międzywojennym; związana ze stronnictwem prawicowym - w 1980 wznowienie (bo przestała w 1950) - zmiana formatu była w 2007, jest teraz mniejsza niż była; w latach 2007-2008 gazeta była najczęściej cytowana; prawne, ekonomiczne inf...

Specyfika pracy działu technicznego - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 28
Wyświetleń: 441

Specyfika pracy działu technicznego Wpisywanie tekstów odbywa się za pomocą komputerowego programu zwanego edytorem, m.in.: „Write”, „Word”, „Word Perfect” i „Tag”. wszystkie z nich dają możliwość nie tylko wpisywania tekstu, ale też najprostszego złamania strony, choć druga z wymienionych możliwośc...

Super Express - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 49
Wyświetleń: 637

SUPER EXPRESS 1,6 zł 311 tys nakład powstał 1991 z Ekspresu wieczornego gwiazdy, celebry ci ma wydanie w stanach Wyd. Murator red. Nacz.: Sławomir Jastrzębowski mniej ostra niż Fakt bazowanie na emocjach