Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach - strona 184

note /search

Decydowanie jako element procesu zarządzania

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 805

Karpacz. Notatka składa się z 2 stron. Decydowanie jako element procesu zarządzania. Decydowanie - jako uwieńczenie procesu procesu planowania. Zarządzanie to stały proces podejmowania decyzji. Nie ma sprawnie zarządzanej firmy bez decyzji podejmowanych szybko i skutecznie We współczesnym przedsię...

Nurt behawioralny w zarządzaniu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 651
Wyświetleń: 5614

Karpacz. Notatka składa się z 2 stron. Charakterystyka behawioralnego nurtu zarządzania. Zajmowanie się naukami zarządzania z punktu widzenia psychologii bądź socjologii. Przedmiotem psychologii organizacji jest: analiza zachowań człowieka w organizacji, a więc relacji do innych ludzi i grup spo...

Nurt przemyslowy w zarzadzaniu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1610

Karpacz. Notatka składa się z 2 stron. Ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Teoria organizacji i zarządzania w odniesieniu do ewolucji Wyróżniamy 3 szkoły organizacji i zarządzania: szkoła klasyczna naukowa organizacja pracy; klasyczna teoria organizacji. szkoła behawioralna - organizacje to ...

Nurt uniwersalistyczny w zarzadzaniu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 259
Wyświetleń: 2520

Karpacz. Notatka składa się z 2 stron. Założenia i przedstawiciele uniwersalistycznego nurtu zarządzania. PRZEDSTAWICIELE: Weber, Fayol Nurt ten brał pod uwagę potrzeby efektywności i wydajności, ale też stosunki międzyludzkie (dbałość o pracownika, lepsze warunki pracy) WEBER zaproponował idealną...

Zarys ukształtowania otoczenia współczesnych organizacji

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 35
Wyświetleń: 623

Karpacz. Notatka składa się z 2 stron. Zarys ukształtowania otoczenia współczesnych organizacji. Charakterystyka otoczenia zewnętrznego. Jak zauważyliśmy przed chwilą, otoczenie zewnętrzne organizacji składa się z dwóch warstw. Otoczenie ogólne organizacji obejmuje niezbyt wyraźnie określone wymia...

Projektowanie organizacji

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 56
Wyświetleń: 917

Karpacz. Notatka składa się z 2 stron. Projektowanie organizacji. Organizacje zbudowane są z wielu elementów konstrukcyjnych. Najbardziej powszechne to: projektowanie stanowisk pracy, ich grupowanie, ustalanie stosunków podporządkowania, rozkład władzy, koordynacja działań i zróżnicowanie stanowis...

Współczesne koncepcje zarządzania

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1246

Karpacz. Notatka składa się z 1 strony. Współczesne koncepcje zarządzania Jedną z charakterystycznych cech współczesnego zarządzania organizacją jest wielość i różnorodność koncepcji (filozofii, podejść, orientacji) zarządzania i związanych z nimi szczegółowych metod, technik i narzędzi zarządzani...

Zagadnienia egzaminacyjne

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1925

Karpacz. Notatka składa się z 1 strony. Zagadnienia egzaminacyjne z przedmiotu Podstawy zarządzania Charakterystyka procesu kierowania. Rola kierownika w organizacji. Ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Prekursorzy nurtu przemysłowego zarządzania. Założenia i przedstawiciele uniwersalistyczn...

Wykład - wprowadzenie do marketingu globalnego i międzynarodowego

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1939

Moduł I    Wprowadzenie do marketingu globalnego i międzynarodowego    1.   Współczesny marketing     Marketing  w  współczesnym  świecie  odgrywa  bardzo  istotną  rolę.  Chodź  nie  jest  on  dyscypliną  nową  cieszy  się  ogromnym  powodzeniem,  zarówno  wśród  pracodawców  –  właścicieli  przed...

Marketing bezpośredni - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1078

Marketing bezpośredni Marketing bezpośredni polega on na wykorzystaniu kanałów bezpośredniego dotarcia do konsumenta (CD, consumer - direct) w celu ominięcia pośredników rynkowych. Inna definicja głosi, że „ marketing bezpośredni j...