Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach - strona 132

Umweltverschmutzung und Ihre Folgen.

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • mgr Ewa Martyna
  • Język niemiecki
Pobrań: 21
Wyświetleń: 693

Martyna. Notatka składa się z 2 stron. Mein Thema lautet: Umweltverschmutzung und Ihre Folgen PLAN Definition von Umweltverschmutzung Statistik zu meinem Thema Beispiele (Luft-Wasser-Bodenverschmutzung) Folgen Umweltwerschmutzung in Deutschland im vergleicht zu Polen Fragen zur Diskussion WŐR...

Volleyball gegen Fussball in Polen

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • mgr Ewa Martyna
  • Język niemiecki
Pobrań: 14
Wyświetleń: 896

Martyna. Notatka składa się z 3 stron. Mein Thema: VOLLEYBALL GEGEN FUβBALL IN POLEN Das bedeutet, im Projekt spreche ich darüber, welche Ähnlichkeiten und Unterschiede zwischen Volleyball und Fuβball in Polen sind. Die populärste Sportarten in Polen. Que lle : Sponsoring Monit or 2011/2012, ARC...

Środowisko społeczne

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr inż. Maria Siwek
  • Socjologia
Pobrań: 42
Wyświetleń: 973

Siwek. Notatka składa się z 2 stron. ŚRODOWISKO SPOŁECZNE Życie człowieka uwarunkowane jest cechami środowiska które decydują o jego przebiegu. Do najważniejszych czynników należą : Geograficzne i demograficzne podstawy życia społecznego . Czynniki geograficzne związane są z przyrodniczymi możliw...

Definicja i klasyfikacja grupy

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr inż. Maria Siwek
  • Socjologia
Pobrań: 35
Wyświetleń: 805

Siwek. Notatka składa się z 4 stron. Definicja i klasyfikacja grupy grupy definiujemy jako dwie osoby lub więcej, wzajemnie oddziaływające na siebie i współzależne , łączące się, aby osiągnąć określone cele. przez grupy formalne rozumiemy ...

Osobowość społeczna - System wartości

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr inż. Maria Siwek
  • Socjologia
Pobrań: 56
Wyświetleń: 903

Siwek. Notatka składa się z 2 stron. OSOBOWOŚĆ SPOŁECZNA 1. Czynniki odróżniające człowieka od istot zwierzęcych. 1) Tworzenie i przekazywanie kultury -umiejętność zdobywania, utrwalania i przekazywania wiedzy -porozumiewanie się ...

Pojęcie i funkcje socjologii

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr inż. Maria Siwek
  • Socjologia
Pobrań: 189
Wyświetleń: 966

Siwek. Notatka składa się z 2 stron. 1. Przyczyny pojawienia się Socjologii wśród nauk. U podstaw pojawienia się socjologii leżały trzy przyczyny: 1. Rewolucja oświeceniowa XVII-XVIII wiek -Krytycyzm wobec wszelkich instytucji i autorytetów politycznych, społecznych i religijnych. Wtedy nastąpi...

Pojęcie i typologia władzy społecznej

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr inż. Maria Siwek
  • Socjologia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 693

Siwek. Notatka składa się z 2 stron. 1. Określenie władzy społecznej i typy władzy Władza to relacja podporządkowania między jednostkami lub grupami, uprawniająca jedną ze stron do podejmowania decyzji w imieniu obydwu stron. Władza grupowa to możliwość podporządkowania i realizowania decyzji bez...

Socjologia w pigułce

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr inż. Maria Siwek
  • Socjologia
Pobrań: 336
Wyświetleń: 1715

Siwek. Notatka składa się z 2 stron. Socjol (łac społecz, gr nauka) jest nauką o zjaw i procesach które rządzą ludźmi.| Jej przedmiotem są zjawiska i procesy tworzenia się różnych form życia zbiorowego ludzi, struktury tych zbior zjaw i procesy zachodzące w tych zbiorow, wynikające z oddziaływ lud...

Decyzja zakupu - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1057

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Wykład 5 Etapy decyzji i zakupu. - źródła informacji. 2. Klasyfikacja decyzji zakupu - kompleksowe. - lojalne - nietypowe - impulsowe Decyzja zakupu Jednorazowy akt nabywania dóbr, które mogą lub muszą zaspokoić jakąś potrzebę. Akt może być rozłożony w ...

Geneza i rozwój marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1211

Batko. Notatka składa się z 3 stron. Geneza i rozwój marketingu. Obszar problemowy (przestrzenny) Podstawowe kategorie (elementy, cechy, właściwości) potrzeby dobra Geneza, - czyli źródło (ruch, zmiana) Nie ma ustaleń, co do genezy. W języku polskim słowo marketing pojawiło się w roku 1936 u...