Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - strona 42

Wprodzadzenie do programowania- zadania1

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • mgr Dziedzic
  • Wprowadzenie do programowania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 805

Zadanie 1: Proszę napisać program, który wczytuje liczbę całkowitą ze standardowego wejścia, a następnie zamienia ją na napis. Należy pamiętać o zachowaniu znaku liczby w napisie. ...

Rozwój

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Paweł Cabała
  • Analiza efektywności zarządzania
Pobrań: 259
Wyświetleń: 4802

Model rozwoju małych i średnich firm N.C. Churchill oraz V.L. Lewis dzięki swoim badaniom na 83 przypadkach, stwierdzili iż każda firma znajduje się na jednym z pięciu przedstawionych przez nich etapów rozwoju: powstania, przetrwania, sukcesu, wzrostu oraz dojrzałości. Etap Nazwa Liczba % I ...

Socjologia - wiadomości ogólne

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Ewa Cierniak-Szóstak
  • Socjologia
Pobrań: 476
Wyświetleń: 1372

Pojęcie aktora Niezależna jednostka Jednostka zakorzeniona społecznie Motywacja Interes własny Wartości (tradycja, równość, solidarność, wolność, wiara) Zasada działania Wolny wybór, ograniczenia twarde (kapitał, kadry) Ograniczenia w działaniu (miękkie), działanie innych, zwyczaje, nawyk...

Socjologia - test - Styczność społeczna

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Ewa Cierniak-Szóstak
  • Socjologia
Pobrań: 973
Wyświetleń: 2716

Więź społeczna może być wyrażona przez takie pojęcia jak : a) uleganie b) spójność c) integracja Styczność społeczna to element : a) więzi społecznej b) jaźni subiektywnej c) alienacji społecznej Podstawowe kryteria różnicujące typologię więzi społecznej to : liczebność osób wchodzących we wzaj...

Podstawy marketingu - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 490
Wyświetleń: 3731

1.Konsekwencją przyjęcia orientacji marketingowej w przedsiębiorstwie jest: a)wzrost zapotrzebowania na przetworzoną informację o otoczeniu rynkowym b)obniżenie kosztów badań rynku c)wzrost kosztów produkcji d)spadek kosztów produkcji przy jednoczesnym wzroście kosztów zapasów e)wiodąca rola ...

Marketing BCG

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1890

Charakterystyka Macierz BCG jest metodą polegającą na graficznej prezentacji przedsiębiorstwa na rynku względem jego największych konkurentów. Opracowana przez Boston Counsulting Group w 1970r. metoda BCG jest jedną z najbardziej znanych i n...

Produkt- rodzaje, cechy, struktura, życie

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Magdalena Dołhasz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1540

Produkt - jest to wszystko to, co przeznaczamy na wymianę, towary, usługi, przedsięwzięcia, projekty, miasta, gminy, itp.; jest to suma jego atrybutów mająca na celu zdolność zaspokajania potrzeb. Marketing obejmuje wszystkie dziedziny życia społeczno - gospodarczego, ale bez wątpienia jest fakt,...

Segmentacja rynku- najważniejsze zagadnienia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Magdalena Dołhasz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 2569

Cztery główne kryteria segmentacji Potrzeby konsumenckie (bardzo szerokie) Zachowania konsumentów względem produktów Zachowania konsumentów w procesie zakupów Czynniki demograficzne i przestrzenne KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKU W badan...

Konspekt prawo karne i postepowanie karne

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • mgr Maciej Gnela
  • Podstawy Prawa
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1379

Prawo karne Przestępstwo to czyn człowieka zabroniony przez ustawę (np. k.k.; k.k.s.) pod groźbą kary jako zbrodnia lub występek; bezprawny, zawiniony, i społecznie szkodliwy w stopniu wyższym niż znikomy. Elementy przestępstwa : czyn zabroniony spełniający ustawowe znamiona przestępstwa bezpr...

Prawo Konstytucyjne - konspekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • mgr Maciej Gnela
  • Podstawy Prawa
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1806

Konspekt prawo konstytucyjne Naczelne z asady ustroju RP suwerenności narodu - władza zwierzchnia należy do Narodu Polskiego (art. 4 ust..1 KRP). Innymi słowy władza publiczna ma swoje źródła w ogóle obywateli RP. Zatem wszelkie organy władzy publicznej, uzyskują mandat do jej wykonywania na zasa...