Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - strona 23

note /search

Strategia biznesu

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1400

Strategia biznesu Zakładu Usług Remontowych Branży Metalowej SPIS TREŚCI I I 1. CHARAKTERYSTYKA FIRMY Zakład Usług Remontowych Branży Metalowej. 1.1. Podstawowa działalność Podstawową działalnością firmy są usługi w zakresie remontów i konserwacji urządzeń energetycznych, których głównym zlecen...

Strategia firmy

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 371
Wyświetleń: 1995

TWORZENIE STRATEGII FIRMY Strategia jest sztuką podejmowania wyborów w warunkach ograniczeń, presji i szans. Strategia jest sztuką interpretacji oraz znajdowania sensu i znaczenia zdarzeń w otoczeniu i w samej organizacji. Strategia jest zespołem decyzji określających długofalową perspektywę dzia...

Strategia SWATCH AG - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1736

Strategia SWATCH AG Prezentacja marki Swatch. W 1931 roku powstała szwajcarska firma ASUAG (General Corporation of Swiss Horological Industries Ltd.). Była to największa korporacja zajmująca się produkcją i sprzedażą zegarków w Szwajcarii. Składała się z wielu przedsiębiorstw, włącznie ze znany...

Strategia organizacji - istota

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1176

STRATEGIA ORGANIZACJI Celem procesu zarządzania zasobami ludzkimi, traktowanego jako strategiczna i operacyjna funkcja, jest budowanie w firmie "portfela kompetencji" poprzez tworzenie nowych umiejętności zawodowych, sieci powiązań i kultury. Jedną z podstawowych funkcji w zarządzaniu ...

Strategia rozwoju firmy - teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1225

STRATEGIE ROZWOJU FIRMY WSTĘP Zachodzące w środowisku zmiany oraz przewidywania, że w przyszłości przedsiębiorstwa będą jeszcze bardziej od nich zależne, powodują, że nie mogą one nastawiać się na wyłączne sterowanie produkcją, czy też stosowanie agresywnego marketingu, lecz muszą się do tych zmi...

Strategia rozwoju przedsiębiorstwa Auto Lak

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1176

STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA AUTO-LAK Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Auto-Lak jest zlokalizowane w Katowicach, zajmuje się dystrybucją materiałów blacharsko-lakierniczych, zatrudnia sześć osób, obsługuje 300 zakładów blacharsko-lakierniczych. Opis przedsiębiorstwa W roku 1994, Henryk N...

Strategia rozwoju przedsiębiorstwa J i S Nicholson

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 49
Wyświetleń: 2037

STRTEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA J i S Nicholson LTD. Wizytówka firmy. Przedsiębiorstwo J i S Nicholson LTD jest zlokalizowane w południowej Anglii, zajmuje się budową domów, remontami i renowacją, budownictwem przemysłowym oraz wyposażeniem...

Strategia rozwoju sklepu Iglo

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1057

STRATEGIA ROZWOJU SKLEPU Iglo I. Charakterystyka przedsiębiorstwa Opis firmy Nazwa firmy: Sklep ogólnospożywczy „Iglo”. Siedziba firmy: Forma organizacyjno - prawna firmy: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Struktura kapitału przedsiębiorstwa: 100% kapitału - właściciel. Data r...

Strategia w zarządzaniu - teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 28
Wyświetleń: 903

STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA Rola planowania marketingowego w przedsiębiorstwie jest ogromna. Na podstawie planów strategicznych oraz marketingowych określa się strategię działania dla całej firmy oraz dla poszczególnych produktów. W literaturze istnieje wiele prób zdefiniowania pojęcia „strategia...

Strategie rozwoju i konkurencji

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1246

STRATEGIE ROZWOJU I KONKURENCJI PRZEDSIĘBIORSTW I. Ewolucja pojęcia strategii Plan strategiczny ucieleśnia strategię danej organizacji i rozwija się wokół niej. Planowanie strategiczne jest to proces opracowania tej strategii i w miarę potrzeby jej aktualizowania. 1. Strategia jako plan generalny...