Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - strona 23

Strategia biznesu

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Paweł Cabała
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1330

Strategia biznesu Zakładu Usług Remontowych Branży Metalowej SPIS TREŚCI I I 1. CHARAKTERYSTYKA FIRMY Zakład Usług Remontowych Branży Metalowej. 1.1. Podstawowa działalność Podstawową działalnością firmy są usługi w zakresie remontów i konserwacji urządzeń energetycznych, których głównym zlecen...

Strategia firmy

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Paweł Cabała
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1778

TWORZENIE STRATEGII FIRMY Strategia jest sztuką podejmowania wyborów w warunkach ograniczeń, presji i szans. Strategia jest sztuką interpretacji oraz znajdowania sensu i znaczenia zdarzeń w otoczeniu i w samej organizacji. Strategia jest zespołem decyzji określających długofalową perspektywę dzia...

Strategia SWATCH AG - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Paweł Cabała
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1624

Strategia SWATCH AG Prezentacja marki Swatch. W 1931 roku powstała szwajcarska firma ASUAG (General Corporation of Swiss Horological Industries Ltd.). Była to największa korporacja zajmująca się produkcją i sprzedażą zegarków w Szwajcarii. Składała się z wielu przedsiębiorstw, włącznie ze znany...

Strategia organizacji - istota

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Jarosław Piwowarczyk
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1085

STRATEGIA ORGANIZACJI Celem procesu zarządzania zasobami ludzkimi, traktowanego jako strategiczna i operacyjna funkcja, jest budowanie w firmie "portfela kompetencji" poprzez tworzenie nowych umiejętności zawodowych, sieci powiązań i kultury. Jedną z podstawowych funkcji w zarządzaniu ...

Strategia rozwoju firmy - teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Halina Piekarz
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1029

STRATEGIE ROZWOJU FIRMY WSTĘP Zachodzące w środowisku zmiany oraz przewidywania, że w przyszłości przedsiębiorstwa będą jeszcze bardziej od nich zależne, powodują, że nie mogą one nastawiać się na wyłączne sterowanie produkcją, czy też stosowanie agresywnego marketingu, lecz muszą się do tych zmi...

Strategia rozwoju przedsiębiorstwa Auto Lak

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Bernard Bińczycki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 63
Wyświetleń: 910

STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA AUTO-LAK Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Auto-Lak jest zlokalizowane w Katowicach, zajmuje się dystrybucją materiałów blacharsko-lakierniczych, zatrudnia sześć osób, obsługuje 300 zakładów blacharsko-lakierniczych. Opis przedsiębiorstwa W roku 1994, Henryk N...

Strategia rozwoju przedsiębiorstwa J i S Nicholson

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Bernard Bińczycki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1897

STRTEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA J i S Nicholson LTD. Wizytówka firmy. Przedsiębiorstwo J i S Nicholson LTD jest zlokalizowane w południowej Anglii, zajmuje się budową domów, remontami i renowacją, budownictwem przemysłowym oraz wyposażeniem...

Strategia rozwoju sklepu Iglo

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Bernard Bińczycki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 49
Wyświetleń: 994

STRATEGIA ROZWOJU SKLEPU Iglo I. Charakterystyka przedsiębiorstwa Opis firmy Nazwa firmy: Sklep ogólnospożywczy „Iglo”. Siedziba firmy: Forma organizacyjno - prawna firmy: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Struktura kapitału przedsiębiorstwa: 100% kapitału - właściciel. Data r...

Strategia w zarządzaniu - teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Halina Piekarz
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 14
Wyświetleń: 861

STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA Rola planowania marketingowego w przedsiębiorstwie jest ogromna. Na podstawie planów strategicznych oraz marketingowych określa się strategię działania dla całej firmy oraz dla poszczególnych produktów. W literaturze istnieje wiele prób zdefiniowania pojęcia „strategia...

Strategie rozwoju i konkurencji

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Bernard Bińczycki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1022

STRATEGIE ROZWOJU I KONKURENCJI PRZEDSIĘBIORSTW I. Ewolucja pojęcia strategii Plan strategiczny ucieleśnia strategię danej organizacji i rozwija się wokół niej. Planowanie strategiczne jest to proces opracowania tej strategii i w miarę potrzeby jej aktualizowania. 1. Strategia jako plan generalny...