Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - strona 146

note /search

Emocjonalne podejście do jedzenia

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Psychologia emocji i motywacji
Pobrań: 35
Wyświetleń: 721

. Głód i jedzenie Skąd wiemy, co jeść? Jemy po to, by: -Uzyskać energię -tłuszcze, węglowodany, białka -Uzyskać materiał do budowania komórek oraz tworzenia potrzebnych substancji chemicznych (np. neuroprzekaźników) -aminokwasy, minerały, witaminy, Dobór pokarmów: -Wrodzone preferencje smakowe...

Wyznaczniki natężenia skłonności do autoprezentacji

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Psychologia emocji i motywacji
Pobrań: 14
Wyświetleń: 672

Wyznaczniki natężenia skłonności do autoprezentacji Jesteśmy tym bardziej motywowani do autoprezentacji: a) im silniej wierzymy, że sposób spostrzegania nas przez innych ludzi decyduje o osiągnięciu naszych celów (szczególnie gdy osiągani...

Czynniki rozwoju współczesnej turystyki - ekonomiczne

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Turystyka kulturowa
Pobrań: 252
Wyświetleń: 1407

CZYNNIKI ROZWOJU WSPÓŁCZESNEJ TURYSTYKI EKONOMICZNE Korzystne: Przyrost dochodów realnych ludności Lepszy podział dochodów Stabilna sytuacja walutowa Korzystna koniuktura(warunki gospodarcze) Negatywne: Kryzysy ekonomiczny Spadek tempa wzrostu gospodarczego, a w konsekwencji rosnące bezroboc...

Słówka-angielski

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Podstawy turystyki
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1239

Second home - drugi dom Health tourism - turystyka zdrowotna Entertainment - rozrywka Cultural tourism - turystyka kulturowa Agroturism / farm turism - agroturystyka Hospitality - gościnność GIS Geographic Information System - System informacji geograficznej Clustering - grupowanie Resort...

Turystyka poprzemyslowa, militatrna i przyrodnicza

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Podstawy turystyki
Pobrań: 49
Wyświetleń: 987

TURYSTYKA POPRZEMYSŁOWA Muzeum Techniki i Komunikacji - Zajezdnia Sztuki w Szczecinie (zachodniopomorskie) Wizytówką muzeum jest prezentacja osiągnięć przemysłu motoryzacyjnego w Szczecinie - od 1919 roku (motocykl alba), przez sa...

Kod Morse'a

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Technologia informacyjna
Pobrań: 42
Wyświetleń: 994

Kod Morse'a - to stworzony w 1832 przez Samuela Morsa sposób reprezentacji alfabetu, cyfr i znaków specjalnych za pomocą dźwięków, błysków światła, impulsów elektrycznych lub znaków popularnie znanych kreską i kropką. Wszystkie znaki reprezentowane są przez kilkuelementowe serie sygnałów - krótki...

Urządzenia wyjścia i wejścia-kolokwium

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Technologia informacyjna
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1596

Urządzenia wejścia (imput): myszka, klawiatura, mikrofon - wprowadza informacje do komputera. Urządzenia wyjścia- od komputera do urządzeń/ człowieka: głośnik, drukarka, monitor) Urządzenia wejścia/wyjścia (i/o): urządzenia wielofunkcyjne, ekran dotykowy, pendrive, modem Interface - styk kompu...

Pytania na egzamin z technologii informacyjnej

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Technologia informacyjna
Pobrań: 497
Wyświetleń: 3577

Sprawdzian z wykładów z Technologii informacyjnej : Technologia informacyjna - pojęcia podstawowe Co rozumiesz pod pojęciem technologia? Co rozumiesz pod pojęciem informacja ? Co rozumiesz pod pojęciem technologia informacyjna ? W jakich aspektach TI zajmuje się informacją? Wymień kilka zasto...

Słówka z żywności -angielski

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Język angielski
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1351

Junk - rupiecie Spicy - pikantny Tinned - puszkowany Fattening - tuczący Take-away - odbierac, zabierać Wholemeal - razowy Makes you put on weight - sprawia ze przybiera na wadze Flavour - smak Pick - wybierać Unrefined flour - nieoczyszczona mąka Balanced - wyważony Balanced diet - pełn...

Turystyka-słówka angielsk

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Język angielski
Pobrań: 21
Wyświetleń: 609

VOCABULARY LIST - TOURISM AND RECREATION II 1. CONVENIENT - wygodny 2. INCURRED - wpisany ( w coś) 3. FACILITY - udogodnienia 4. DEMAND - popyt 5. PERIODICITY - okresowość 6. SEASONALITY - sezonowość 7. FLEXIBILITY - elastyczność 8. SUPPLY -podaż 9. PERISHABLE -łatwo psujący się 10. OFF-PE...