Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - strona 56

note /search

Zarządzanie marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 609

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA – sposób ukierunkowania przedsiębiorstwa na rynku by osiągnąć jak największe zyski, uzyskać cel do którego zostało powołane

CRM (Customer Relationship Management) - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 154
Wyświetleń: 987

CRM (zarządzanie relacjami z konsumentami, Customer Relationship Management): * Zarządzanie: planowanie, kierowanie i organizacja dialogu z klientami, z wykorzystaniem infrastruktury umożliwiającej określenie i zwiększanie wartości klientów oraz środki prowadzące do ich lojalności * Relacjami:...

Marketing partnerski, lojalność - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1197

MARKETING PARTNERSKI- geneza powstania koncepcji TRENDY RYNKOWE: * malejąca skuteczność marketingu masowego, * dążenie do indywidualizacji oferty w stosunku do precyzyjnie określonych segmentów lub też indywidualnych nabywców * zacieranie się granicy między firmami oferującymi tylko produkt ma...

Orientacja marketingowa, proces zakupu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 854

ORIENTACJA MARKETINGOWA ORIENTACJA SPRZEDAŻOWA VS.MARKETINGOWA WYRÓŻNIKI ORIENTACJI MARKETINGOWEJ(wg.Ph.Kotler): Potrzeby nabywcy - System zbierania informacji w tym badanie rynku Rynki docelowe - Segmentacja rynku - Wybór rynku docelowego Skoordynowane działania marketingowe - Zintegrowan...

Strategie marketingowe, Koncepcje marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 497

DEFINICJA MARKETINGU – WG PHILIPA KOTLERA (Create communicate deliver value to target market at a profit) * product management – tworzenie wartości * brand management – komunikowanie wartości * customer management – współdziałanie a nie tylko zarządzanie bazą danych klientów. POZIOMY STRATEGII...

Finanse publiczne a finanse prywatne - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Finanse publiczne
Pobrań: 714
Wyświetleń: 1932

WYKŁAD II FINANSE PUBLICZNE A FINANSE PRYWATNE Do finansów prywatnych zaliczamy finanse gospodarstw domowych, finanse przedsiębiorstw oraz finanse banków komercyjnych i innych instytucji finansowych. Spośród tych innych in...

Funkcje budżetu państwa - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Finanse publiczne
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1015

WYKŁAD VI FUNKCJE BUDŻETU PAŃSTWA Budżet państwa jest najważniejszym funduszem publicznym, dlatego też wszystkie funkcje finansów publicznych są realizowane również przez ten budżet. Budżet państwa pełni zatem funkcję fiskalną, redystrybucyjną, stymulacyjną i ewidencyjno-kontrolną. Ponad to re...

Funkcje finansów publicznych - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Finanse publiczne
Pobrań: 469
Wyświetleń: 1750

WYKŁAD III FUNKCJE FINANSÓW PUBLICZNYCH Przez funkcje finansów publicznych rozumiemy zespół jednorodnych zadań tychże finansów. Finanse publiczne pełnią funkcje polityczne, społeczne i ekonomiczne. Funkcje polityczne wyrażają się wykorzystaniu dochodów i wydatków publicznych do osiągnięcia ce...

Istota i funkcje podatku - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Finanse publiczne
Pobrań: 119
Wyświetleń: 651

WYKŁAD IX ISTOTA I FUNKCJE PODATKU Podatkami są wszystkie wąsko rozumiane podatki, także cła, składki na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne oraz składki i wpłaty na państwowe fundusze celowe, takie jak państwowy fundusz pracy czy rehabilitacji osób niepełnosprawnych. W Polsce z dwoma podanymi...