Ratajczak-Mrozek

note /search

Definicja marki - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 812

MARKA MARKA – nazwa, termin, znak, symbol, wzór lub ich kombinacja, która identyfikuje produkty, usługi lub sprzedawcę oraz wyróżnia je od konkurencji. CZYM JEST MARKA: * Marka handlowa (brand) - nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja * Brand name - nazwa identyfikująca daną firmę lub ...

Strategia cen - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1379

STRATEGIA CEN * Cena jest odzwierciedleniem koncepcji działania przedsiębiorstwa * Cena odzwierciedla przeznaczenie rynkowe produktu * Cena jest uzależniona od sposobu promocji wyrobu * Cena powinna zapewnić osiągnięcie celów zaplanowany...

Strategia dystrybucji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 868

STRATEGIA DYSTRYBUCJI DYSTRYBUCJA – dystrybucja obejmuje decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy. * Celem dystrybucji jest ulokowanie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup pożądanych produktów w sprzyjających warunkach. * Właściw...

Strategia promocji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1785

STRATEGIA PROMOCJI PROMOCJA – zespół środków, za pomocą których firma komunikuje się z rynkiem, przekazuje informacje o swojej działalności, produktach i usługach ELEMENTY PROMOCJI (INSTRUMENTY STRATEGII PROMOCJI) * reklama * akwizycja / sprzedaż osobista * promocja sprzedaży * public relati...