Prof. dr hab. Roman Niestrój

Kierunki rozwoju współczesnego marketingu

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 833
Wyświetleń: 2989

Wykład 26.11.2006 Kierunki rozwoju współczesnego marketingu R. Niestrój Marketing - sfera decyzji i działań przedsiębiorczych związanych z wyborem i kształtowaniem rynku zbytu oraz stosunków wymiennych z nabywcami (funkcja biznesowa). Marketing - koncepcja uprawiania biznesu (koncepcja marketin...

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 763
Wyświetleń: 1904

0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...

Kierunki rozwoju współczesnego marketingu - Marketing transakcyjny

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 315
Wyświetleń: 2163

MARKETING Wykładowcy (4 osoby): Roman Niestrój - Kierunki rozwoju współczesnego marketingu . Egzamin pisemny WYKŁAD 1 : 04.11.2006 ROZWÓJ WSPÓŁCZESNEGO MATKETINGU Marketing rozpoczyna się rozmową o kliencie, poprzez rynek docelowy, marketi...

Wartości

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1442

Kierunki rozwoju współczesnego  marketingu  • Marketing – sfera decyzji i działań przedsiębiorczych  związanych z wyborem i kształtowaniem rynku zbytu  oraz stosunków wymiennych z nabywcami (funkcja  biznesowa).  • Marketing – koncepcja uprawiania biznesu  (koncepcja marketingowa - klasyczna).  •...

Zarządzanie marketingiem - egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1491
Wyświetleń: 11711

Pytania są bez odpowiedzi i jest ich 22 i dotyczą takich zagadnień jak: formuła STP, plan marketingowy, rozwój rynku, dywersyfikacja, penetracja, rozwój produktu, pomiar ilościowy rynku, segmentacja, analiza portfolio, rynek przedsiębiorstwa, atrakcyjność rynku, marketing zróżnicowany, pozycjonowan...

Tematyka zajęc + pytania

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 364
Wyświetleń: 1106

TEMATYKA ZAJĘĆ 1.Marketing w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. 2.Analiza bieżącej sytuacji marketingowej 3.Analiza cyklu życia rynku i zmian w makrootoczeniu. 4.Analiza sytuacji i strategia rozwoju pola rynkowego przedsiębiorstwa. 5.Strategiczne i operacyjne planowanie marketingowe 6.Organi...

Marketing relacyjny

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
Pobrań: 56
Wyświetleń: 952

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: marketing relacyjny- to tworzenie, utrzymywanie i wzbogacenie relacji z klientem. Pozyskanie nowego klienta stanowi jedynie pierwszy krok w procesie marketingu. Firmy zmieniają sposób postrzegania swoich relacji z otoczeniem- przesunięcie punktu c...