Prof. dr hab. Leszek Rudnicki

note /search

Marketing pytania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 3276
Wyświetleń: 7133

MARKETING Na czerwono zaznaczone odpowiedzi które były zaznaczone w testach. 1. Podstawowymi instrumentami marketingowymi są: a) produkcja, dystrybucja, reklamy, ceny b) reklama, publicity, akwizycja c) zaopatrzenie, wytwarzanie, sprzedaż d) produkty, dystrybucja, promocja, ceny e) zaopat...

Analiza rynku - wykłady MWSE

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Analiza rynku
Pobrań: 406
Wyświetleń: 3626

doc, zawiera 5 stron maszynopisu. Dokładna tematyka notatki jest następująca: definicja rynku, rynek w znaczeniu technicznym, rynek w znaczeniu geograficznym, rynek w znaczeniu ekonomicznym, podmioty rynkowe, rynek w znaczeniu cybernetycznym, podaż i popyt, Rynki formalne,

Marketing międzynarodowy - wykłady , MWSE

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 259
Wyświetleń: 6328

docx, zawiera 10 stron. Notatka zawiera omówienie następujących zagadnień: Marketing, Współczesny marketing, filozofia marketingu, Główne wady pro konsumenckiej działalności marketingu, Marketing eksportowy, Marketing zagraniczny, Marketing międzynarodowy, Marketing globalny, Marketing międzynarodow...

Marketig miedzynarodowy - kultury - ćwiczenia MWSE

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 210
Wyświetleń: 3507

docx, zawiera 4 strony. Notatka zawiera omówienie następujących zagadnień: Cechy kultury protransakcyjnej, nastawienie propartnerskie / nastawienie, kultury protransakcyjne, kultury umiarkowanie protransakcyjne, kultury propartnerskie, zachowania biznesowe charakterystyczne dla kultur protransakcyj...

Metody Ustalania Cen

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1736

...Metoda kosztowa: Koszty stanowią pierwotną podstawę ustalania wysokości cen. Producent kalkulując cenę dąży do pokrycia kosztów oraz uzyskania zysku. W przypadku eksportu zakłada również, że koszty produkcji i sprzedaży powinny być pokryte przez cenę... Grupa E –