Prof. dr hab. Jan Witold Harasimowicz

Marketing bankowy - wprowadzenie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Jan Witold Harasimowicz
  • Bankowość
Pobrań: 28
Wyświetleń: 798

Temat: Marketing bankowy - wprowadzenie . Wybrane definicje marketingu : Wspólne cechy: Celem działań marketingowych jest zaspokajanie potrzeb nabywców Rynek nabywcy, konkurencja, zaspokajanie własnych celów instytucji, zyskowność Kreowanie produktów i usług Zaprojektowanie odpowiednich produk...

Marketingowa strategia działania banku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Jan Witold Harasimowicz
  • Bankowość
Pobrań: 21
Wyświetleń: 966

Marketingowa strategia działania banku : Punkt wyjścia: Potrzeby, preferencje i oczekiwane korzyści Środki realizacji: Badania marketingowe budowa lub korekta marketingu mix Cel: Osiągnięcie zysku (długofalowego) cel banku Dzięki zaspokojeniu potrzeb klienta cel klientów Oba cele powinny być re...

Sprawy organizacyjne przedmiotu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Jan Witold Harasimowicz
  • Bankowość
Pobrań: 7
Wyświetleń: 616

Sprawy organizacyjne: Będzie pytała studentów w celu ich aktywizacji, oczywiście nie na ocenę tylko tak Tematyka : Wprowadzenie Etapy składające się na strategię marketingową badania segmentacja Instrumenty marketingu mix (5 a nie 4): Produkt: Oferty banku Asortyment Wprowadzanie nowych pr...