Prof. dr hab. Jan Wiktor

Marketing międzynarodowy - zagadnienia na egzamin

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 3850
Wyświetleń: 11081

...Motywy prawne (polityczne) mają charakter formalnych uwarunkowań decyzji przedsiębiorstwa dotyczących ewentualnej internacjonalizacji swej działalności. Wyraża się to w tworzeniu przez system władzy politycznej odpowiedniego porządku prawnego, wyznaczającego ramy dopuszczalnych i możliwych za...

Zarządzanie marketingiem

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Marketing
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1498

Zarządzanie marketingiem - notatki z wykładu - prof. dr hab. Jan Wiktor Nowy Sącz - 2008 r. Istota i funkcje marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Misja i rynek przedsiębiorstwa. Analiza rynku w zarządzaniu marketingiem. Analiza tendencji mian w makrootoczeniu i mikrootoczeniu przeds...

Wykłady

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Rynek Unii Europejskiej
Pobrań: 378
Wyświetleń: 1589

WYKŁAD 1 - PODSTAWY TEORII… Koncepcja B. Balassy: 5 form integracji regionalnej Strefa wolnego handlu - integracja dwóch lub więcej państw, polegająca na zniesieniu ceł i wszelkich ograniczeń ilościowych w wymianie handlowej pomięd...

Rynek UE

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Rynek kapitałowy i operacje giełdowe
Pobrań: 357
Wyświetleń: 2632

Informacje zawarte w pliku poruszają zagadnienia takie jak: formy integracji regionalnej, efekty integracji, optymalny obszar walutowy, jednolity rynek wewnętrzny, zasady funkcjonowania jrw, trzy filary UE, zakres i narzędzia ochrony konsumenta, przesłanki i cele ochrony konkurencji, instrument...

Marketing międzynarodowy - Strategia standaryzacji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 637
Wyświetleń: 5579

Ekwiwalencja BM Problem równoważności badań prowadzonych w różnych kulturach. Trudności mogą się pojawić przy określaniu celu badań i problemu badawczego. Ekwiwalencja pojęciowa, w różnych krajach, różnych kulturach jedno i to samo pojęcie może bowiem oznaczać odmienne rzeczy. Różnorodne kultury ...

Pytania

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 392
Wyświetleń: 1477

zestaw 1 formy integracji wg ballassy (5 form) struktura białej księgi i znaczenie dla JRW korzyści dla przedsiebiorców z wprowadzenia euro zestaw 2 przesłanki wprowadzenia wspolnego rynku zakaz porozumień kartelowych i ich ocena kryterium ...

Wspólny rynek- prezentacja

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Rynek Unii Europejskiej
Pobrań: 98
Wyświetleń: 980

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: regiony i branże najlepiej rozwinięte przyciągają najlepszą siłę roboczą i większość kapitału, a regiony słabiej rozwinięte – pozostają mniej atrakcyjne programy przeciwdziałania: programy pomocowe, polityka regionalna UE. Obszar, który najlepiej ...