Prof. dr hab. Anna Czubała

note /search

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 3262
Wyświetleń: 5677

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...

Podstawy marketingu - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1372
Wyświetleń: 5698

1.Konsekwencją przyjęcia orientacji marketingowej w przedsiębiorstwie jest: a)wzrost zapotrzebowania na przetworzoną informację o otoczeniu rynkowym b)obniżenie kosztów badań rynku c)wzrost kosztów produkcji d)spadek kosztów produkcji przy jednoczesnym wzroście kosztów zapasów e)wiodąca rola ...

Marketing BCG

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 2380

Charakterystyka Macierz BCG jest metodą polegającą na graficznej prezentacji przedsiębiorstwa na rynku względem jego największych konkurentów. Opracowana przez Boston Counsulting Group w 1970r. metoda BCG jest jedną z najbardziej znanych i n...