Marketing - strona 40

Podział celów marketingowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr inż. Czesław Leszczyński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 476

Cele marketingowe • wejścia na nowe rynki • nowe produkty • nowi dostawcy • nowi klienci • udziału w rynku • poziomu cen • wielkości sprzedaży • rentowności • poziomu utrzymania klientów • wizerunku firmy • stopnia znajomości firmy i jej oferty ...

Rodzaje strategii marketingowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr inż. Czesław Leszczyński
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 658

Rodzaje strategii marketingowych • Strategie wynikające z pozycji strategicznej • Strategie zdobywania przewagi nad konkurentami • Strategia wynikające z pozycji konkurencyjnej • Strategie produkt/rynek • Strategia STP (segmentacja, target, pozycjonowanie) • Strategie „funkcjonalne” (4P) ...

Atrybuty produktu - wykład , sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 406

ATRYBUTY PRODUKTU Do podstawowych atrybutów produktu należą: marka; inne oznakowania produktu; opakowanie produktu; barwa produktu i jego opakowania; gwarancje i rękojmie; usługi przysprzedażowe i posprzedażowe. ...

Wykład - gwarancja, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 364

GWARANCJE udziela producent obejmuje tylko niektóre produkty na określony okres - ustalony przez producenta mogą jej podlegać tylko niektóre elementy produktu różne elementy produktu mogą być nią objęte różnym okresem czasu; ...