Politechnika Warszawska - strona 593

Stężenia belek pełnościennych i kratownic - wykład

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Thakaa S. M. Al Khafaji
  • Mosty drewniane
Pobrań: 0
Wyświetleń: 217

Stężenia belek pełnościennych i kratownic W ustroju konstrukcyjnym, w którym występuje n równolegle położonych ele­mentów, które z kolei wymagają poprzecznego stężenia w węzłach pośrednich A, B itd. (patrz rys. 8.53) należy zainstalować system stężeń. Oprócz przejmowania zewnętrznych obciążeń pozio...

Usługi dedykowane dla kolei

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Ireneusz Sitek
  • Sterowanie ruchem kolejowym
Pobrań: 7
Wyświetleń: 322

usługi dedykowane dla kolei Wywołanie funkcyjne (wywołanie konkretnego maszynisty), Wywołanie zależne od lokalizacji (wywołanie najbliższej drużyny), Wywołania grupowe Voice Broadcast Service (do wszystkich w danej komórce), Wywołania grupowe...

Art. 29. - kategorie pojazdów

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Janusz Fijałkowski
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 301

Art. 29. 1. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej kategorie pojazdów, o których mowa w art. 13 ust. 1 rozporządzenia (WE) nr 561/2006 (patrz wyjaśnienie do art. 22), wyłącza się ze stosowania art. 5-9 tego rozporządzenia. 2. Kategorie pojazdów, o których mowa w ust. 1, wyłączone są z zakresu stoso...

Czas nieprzerwanego prowadzenia pojazdu i czas przerwy

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Janusz Fijałkowski
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 140

Czas nieprzerwanego prowadzenia pojazdu i czas przerwy Maksymalny czas nieprzerwanego prowadzenia pojazdu wynosi 4,5 godziny. Po takim okresie kierowca jest zobowiązany do odebrania 45-minutoej przerwy. Przerwę tę można podzielić- na co najmniej 15-minutową i co najmniej 30-minutową. Ważna jest tu ...

Metoda podwójnego pierwszeństwa 4 krok

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 294

Metoda podwójnego pierwszeństwa 4 krok do z C E CD + Nad B 190 k 120 w 130 k 70 G 210 40 wk 150 5 AG 255 95 w 195 40 - Brak 85 10-5 20 115 ...

Metoda podwójnego pierwszeństwa 5 krok

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 315

Metoda podwójnego pierwszeństwa 5 krok do z C E CD + Nad B 190 k 120 w 130 k 70 AG 255 95 wk 195 40-5 - Brak 85 5 20 110 ...

Schemat rejonu sieci

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 420

Schemat rejonu sieci AG - 110 km GF - 50 km GE - 50 km ED - 50 km FD - 30 km DB - 70 km DC - 120km A G F E D B C ...

Tabela z nadmiarem i brakiem wagonów

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 287

Tabela z nadmiarem i brakiem wagonów danego rodzaju do z C D E F FG EG CD + Nad B 50 20 70 G 5 10 15 30 AG 35 5 40 DF 15 10 25 DE 10 10 - Brak 85 15 20 10 10 15 20 175 ...

Metoda Siekluckiego - definicja

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Marek Buda
  • Sterowanie ruchem drogowym
Pobrań: 7
Wyświetleń: 273

Metoda Siekluckiego(falowa) W metodzie tej wyznacza się śr. prędkości strumienia i prostą poprz. drogi na danym ciągu. Prostą tą traktuje się jako długość fali. Amplitudę tej fali traktuje się jako polowe czasu na pokonanie prostej podziału drogi. Należy tak dobrać falę aby w punktach przecięcia ze...

OFFSET w sterowaniu

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Marek Buda
  • Sterowanie ruchem drogowym
Pobrań: 21
Wyświetleń: 693

OFFSET: Przesunięcia między punktami sygnalizacji optymalizujące funkcje celu koordynacji. Offset określa się zawsze w stosunku do początku wspólnej podstawy czasowej przyjętej dla grupy skrzyżowań obitych koordynacja. Punktami programów sygnalizacji, dla kotnych liczony jest offset(w zależności o...