Politechnika Warszawska - strona 124

note /search

Stała wielkość zamówienia- opracowanie

  • Politechnika Warszawska
  • Logistyka w przedsiębiorstwie
Pobrań: 91
Wyświetleń: 462

Stała wielkość zamówienia: Zakładamy, że znamy rozkład przyszłego zapotrzebowania w czasie. Ograniczamy się najczęściej do tych zasobów, których koszt zamówienia jest bardzo duży i wyklucza składanie zamówień równych zapotrzebowaniu netto. Wielkość zamówienia jest ustalana najczęściej intuicyjnie...

Wskazać wartości dodane i czynniki jakości obsługi klienta- opracowani...

  • Politechnika Warszawska
  • Logistyka w przedsiębiorstwie
Pobrań: 35
Wyświetleń: 441

Wskazać wartości dodane i czynniki jakości obsługi klienta oraz określić ramy organizacyjne systemu zapewniania jakość obsługi klienta: -poczynić pewne założenia oraz określić kim są klienci -pokazać strukturę dystrybucji -wskazać wartości dodane (procesy) -podać czynniki, kryteria jakości obsłu...

Zadanie projektowe dla logistyki

  • Politechnika Warszawska
  • Logistyka w przedsiębiorstwie
Pobrań: 42
Wyświetleń: 357

Zadanie projektowe Wskazać właściwą metodę(y) zarządzania przepływem dostaw / produkcji / towarów. Uwzględnić ewentualne zróżnicowanie w kolejnych ogniwach łańcucha logistycznego oraz segmentację materiałów / produktów / ... (segmentacja produktów np. droższe dla innej grupy klientów, tańsze dla in...

ABC- metoda gospodarowania zapasami

  • Politechnika Warszawska
  • Logistyka w przedsiębiorstwie
Pobrań: 56
Wyświetleń: 343

ABC ABC- metoda gospodarowania zapasami. Metoda ta polega na podziale pozycji asortymentowych na 3 klasy zapasy „ cenne” stanowiące 5-20% liczebności asortymentowej zapasów, ale mające znaczny udział w wartości, sięgający 75-80% - zapasy mające udział w wysokości 15-20% zarówno w liczebności asor...

Poszczególne etapy rozwoju jakości w XX w

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 84
Wyświetleń: 490

Poszczególne etapy rozwoju jakości w XX w. to: od 1910 - inspekcja jakości, od 1930 -kontrola jakości, od 1950 - zapewnienie jakości, od 1980 - zarządzanie przez jakość Kontrola jakości (kontrolerzy jakości, kart stewarda, statystyczna kontrola jakości, SPC) Metody doskonalenia jakości(narzędzia d...

Znaczenie znaków towarowych

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 0
Wyświetleń: 231

Znaczenie znaków towarowych: przekazuje ludziom tę samą informację o oferowanym towarze lub świadczonej usłudze, wywołuje w nich to samo wyobrażenie, iż dany produkt lub usługa posiadają określone, szczególne cechy. Stosowano spisy wszystkich członków cechu Stosowano również inspekcje jakości Np. ...

Podstawowe korzyści wynikające z wdrożonego systemu

  • Politechnika Warszawska
  • Informatyczne systemy zarządzania
Pobrań: 70
Wyświetleń: 399

Podstawowe korzyści wynikające z wdrożonego systemu: ułatwiona procedura wprowadzania, modyfikacji i usuwania danych dotyczących klientów uproszczony system ewidencji maszyn możliwość projektowania materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa bez konieczności zlecania tych zadań firmom zewnętrznym p...

Wymagania pracowników dotyczące systemu informacyjnego

  • Politechnika Warszawska
  • Informatyczne systemy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 322

Wymagania pracowników dotyczące systemu informacyjnego: łatwy sposób gromadzenia danych łatwy i szybki sposób przesyłania danych czytelność systemu możliwość wielokrotnego sprawdzania i przeglądu zapisanych danych łatwość modyfikacji danych wprowadzonych do bazy danych zabezpieczenia systemu p...

Zarząd - skład

  • Politechnika Warszawska
  • Informatyczne systemy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 483

Zarząd: prezes: reprezentowanie firmy na zewnątrz nadzorowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa zawieranie umów wytyczne dotyczące działań strategicznych przedsiębiorstwa określanie celów firmy pozyskiwanie środków na rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstwa dyrektorzy: kontrola praco...