Paweł Bogacz - strona 5

note /search

Metody badań marketingowych - badania długookresowe

  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 532

Metody badań marketingowych. Badania marketingowe - polegają na gromadzeniu, opracowywaniu i analizie informacji koniecznych do podjęcia decyzji marketingowych jako decyzji opartych na prymacie ( istnieniu ) rynku W zależności od okresu czasu , którego mają dotyczyć wyróżnia się : * badania dł...

Miejsce i funkcje cen w marketingu - omówienie

  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 343

Miejsce i funkcje cen w marketingu. Strategia cenowa jest to świadome planowanie, konstruowanie struktury cen w relacji ( w zależności) od potrzeb konsumentów, cech produktów, konkurencji. Ponad to strategia winna ujmować w sobie elastyczność cenowa w zależności od zmian zachodzących w otoczeniu...

Mikrootoczenie - omówienie zagadnienia

  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 805

Mikrootoczenie (otoczenie bliższe) - zespół warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa wynikających z tego, że działa ono w powiązaniu z określonymi dostawcami, klientami, pośrednikami oraz wśród określonej grupy konkurentów Metody analizy...

Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa i metody jego badania

  • Marketing
Pobrań: 77
Wyświetleń: 770

Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa i metody jego badania. Otoczenia marketingowe przedsiębiorstwa składa się z dwóch warstw: Mikorotoczenie Czyli otoczenie bliższe. Jest to zespół warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa wynikających z tego, że działa ono w powiązaniu z: - dostawcami - k...

Planowanie działalności marketingowej - omówienie

  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 707

Planowanie działalności marketingowej. W planowaniu działalności marketingowej, można przyjmować dwa kryteria podziału: 1) Czasu tj. jakiego przedziału czasu analizowana działalność dotyczy 2) Wagi problemu Ad 1) wydzielamy trzy rodzaje planowania: a) Strategiczne – plan opisujący w jaki...

Wybór koncepcji marketingu - mix a rynek docelowy przedsi_biorstwa

  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 595

Wybór koncepcji marketingu – mix a rynek docelowy przedsiębiorstwa. Marketing mix nazywa znajdujące się pod kontrolą przedsiębiorstwa czynniki (zmienne), które łączne są razem po to aby zaspokoić potrzeby i pragnienia ostatecznych nabywców. Chociaż rynek docelowy nie jest częścią marketingu mix ...

Elementy modelu i zasady wyboru konsumenta

  • Mikroekonomia
Pobrań: 133
Wyświetleń: 875

1) Elementy modelu i zasady wyboru konsumenta Na zachowanie się konsumenta mają wpływ: - Dochody konsumenta – środki dostępne na zakup dóbr - ceny poszczególnych dóbr - gusta i preferencje pozwalające uszeregować różne kombinacje dóbr wg stopnia satysfakcji dostarczanej konsumentowi - dążenie...

Istota przewagi komparatywnej w produkcji i wymienia

  • Mikroekonomia
Pobrań: 14
Wyświetleń: 630

ISTOTA PRZEWAGI KOMPERATYWNEJ W PRODUKCJI I WYMIANIE Prawo komparatywnej przewagi – przewaga rynkowa wynikająca ze specjalizacji w produkcji takiego dobra, którego koszt alternatywny wytwarzania jest najmniejszy. Najbardziej efektywna wymiana rynkowa powinna prowadzić do wymiany tych dóbr na te...

Rozwiązanie problemu minimalizacji kosztów - omówienie zagadnienia

  • Mikroekonomia
Pobrań: 35
Wyświetleń: 938

ROZWIĄZANIE PROBLEMU MINIMALIZACJI KOSZTÓW DLA ZADANEJ WIELKOŚCI PRODUKCJI Izokwanty – krzywe pokazujące wszystkie możliwe kombinacje czynników produkcji, przy użyciu których można wyprodukować pewną ilość dobra. Izokoszta - zbiór kombinacji wyników produkcji, dla których poziom kosztu bę...

Jakość - omówienie zagadnienia

  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 35
Wyświetleń: 378

Nowoczesne definiowanie ujmuje jakość jako: Relację-stopień w jakim określona klasa obiektów ma odpowiadać potrzebom określonej społeczności użytkowników, stopień w jakim zbiór inherentnych właściwości spełnia wymagania Zbiór właściwości- ogół właściwości obiektu wiążących się z jego zdolnością...