Mgr Barbara Józefiak

note /search

Systemy informacyjne biznesu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1204

SYSTEMY INFORMACYJNE BIZNESU Działalność każdej firmy opiera się na posiadaniu określonego zasobu informacji, który zwiększa naszą wiedzę o otaczającym nas świecie i prawach zachodzących w rzeczywistości, a także pozwala nam zwiększyć wiedzę o nas samych. Pani Elżbieta Niedzielska w książce zatyt...

Strategia przedsiębiorstwa transportowego

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 497
Wyświetleń: 2205

STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWEGO MEBLO - TRANS Informacja o firmie Firma Meblo - Trans zajmuje się usługami transportowymi od 1997 roku. Firma specjalizuje się w profesjonalnych i kompleksowych pracach związanych z przeprowadzkami. Głównym obszarem działania jest obszar Poznania. Meblo - Tra...

Stres w pracy menadżera

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 7
Wyświetleń: 861

Wstęp Wiele osób skłonnych jest myśleć, że stres jest zjawiskiem typowym dla naszego stulecia, że powstał w następstwie rozwoju cywilizacyjnego. Takie interpretowanie stresu nie jest jednak właściwe. Stres podobnie jak w naszym życiu, był obecny również w życiu naszych praprzodków. Różnice dotycz...

Style i metody kierowania

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 7
Wyświetleń: 833

Style i metody kierowania Ciemna noc pierwszego sierpnia 1798 roku, Abukir. W wyniku złego rozmieszczenia floty francuskiej i niekonwencjonalnej zagrywki Admirała Nelsona Napoleon Traci swą flotę wraz z francuskim okrętem flagowym. Analitycy zgodni są w twierdzeniach, że gdyby Cesarz ulokował swo...

Techniki wywierania wpływu na ludzi

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 7
Wyświetleń: 826

„TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI W NEGOCJACJACH” Negocjacje to wielostronny proces porozumiewania się w sytuacji konfliktu interesów czy rozbieżności poglądów zaangażowanych w negocjacje stron. Trudny, złożony i skomplikowany proces podejmowania wspólnej decyzji, w którym każda ze stron star...

Typy zachowań w procesie komunikowania się

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 77
Wyświetleń: 945

Typy zachowań w procesie komunikowania się Spis treści Wstęp Zachowanie uległe Zachowanie agresywne Zachowanie asertywne Podsumowanie Literatura Temat ten wybrałem, gdyż jest on bardzo ciekawy, jak również bardzo ważny. Prawidłowy proces komunikowania się odgrywa kluczową rolę nie tylko w życiu k...

Wzorcowy model negocjatora

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1232

WZORCOWY MODEL NEGOCJATORA Negocjacje nie są sztuką, lecz raczej rzemiosłem, którego można się nauczyć. Jednak są osoby, nawet nie mające żadnego przygotowania, a radzące sobie w negocjacjach bardzo dobrze. Innymi słowy, można być doskonałym negocjatorem nie mając ku temu wrodzonych zdolności, le...

Zarządzanie - negocjacje cenowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1498

NEGOCJACJE CENOWE PLAN PRACY Pojęcie negocjacji Definicja. Fazy negocjacyjne. Najważniejsze zasady negocjacyjne. Negocjacje cenowe jako element negocjacji handlowych. Negocjacje handlowe. Negocjacje cenowe. Negocjacje cenowe ze strony kupującego. Negocjacje cenowe ze strony sprzedającego....

Negocjacje w zarządzaniu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1169

Negocjacje Wstęp: Negocjacje są dwustronnym procesem komunikowania się partnerów. Jest to proces podejmowania decyzji, w którym każda ze stron stara się doprowadzić do korzystnych dla siebie rozstrzygnięć. Celem negocjacji jest porozumienie się, podjęcie wspólnej decyzji, co do kupna lub sprzed...

Organizacja, motywowanie, kierowanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1134

Organizacja, motywowanie, kierowanie Organizacja nie jest pojęciem jednoznacznym są używane trzy podstawowe ujęcia: 1) rzeczowe w tym sensie każde przedsiębiorstwo jest organizacją, 2) czynnościowe jeżeli należy zapewnić organizację spotkań, 3) atrybutowe w danym przedsiębiorstwie jest organizac...