Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie - strona 35

note /search

Segmentacja rynku - Różnicowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1253

Cele segmentacji rynku Celem segmentacji rynku jest wyodrębnienie grup nabywców, którzy mogą stanowić potencjalnie osobny rynek ze względu na swoje potrzeby i wymagania. Sprzedający może, więc opracować oddzielny produkt i/lub program ma...

Zasady i reguły marketingowego działania na rynku

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 637
Wyświetleń: 882

ZASADY I REGUŁY MARKETINGOWEGO DZIAŁANIA FIRM NA RYNKU Zasady i reguły marketingowe: Dążenie do realizacji ekonomicznych celów przedsiębiorstwa przez zadowolenie klientów i zaspokojenie ich potrzeb. Świadomy wybór rynku, który się chce i potrafi obsługiwać. Należy dokonać tzw.

Marketing - RODZAJE CEN

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 1043
Wyświetleń: 7322

RODZAJE CEN CENA ZWYCZAJOWA To cena ustalona na dlugi okres czasu. CENA JEDNOLITA Zaklada jednakowa cene dla wszystkich nabywców dokonujacych zakupu w podobnych warunkach, tj. zblizonej wielkosci zakupu, tego samego czasu zakupu, podobnego zakresu uslug. CENA ELASTYCZNA Zaklada dostosowywanie pozio...

Marketing - dystrybucja

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 707

ISTOTA DYSTRYBUCJI DYSTRYBUCJA Obejmuje wszystkie decyzje i czynnosci zwiazane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, uzytkownikowi). Jej zadaniem jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umozliwiajacy nabywcom zakup pozadanych produktów w dogodnych dla nich ...

Geneza marketingu

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1204

GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA MARKETINGU Jest to myslenie wedlug marketingowych regul i zasad przenikajace caly proces zarzadzania wspólczesnym przedsiebiorstwem. TEORIA MARKETINGU Stanowi zasób wiedzy czesciowo o charakterze pozytywnym (starajacej sie objasnic nature zjawisk i procesów "rozgryw...

Informacja marketingowa

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 133
Wyświetleń: 882

POJECIE I RODZAJE INFORMACJI MARKETINGOWEJ INFORMACJA MARKETINGOWA To wszelka informacja wykorzystywana w procesie zarzadzania marketingowego firma, przynoszaca wiedze, pozwalajaca redukowac niepewnosc marketingowych decyzji. Informacje marketingowe powinny byc: ·dokladne ·wiarygodne ·trafne ·spój...

Produkt - Dobra

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 112
Wyświetleń: 840

POJĘCIE I STRUKTURA PRODUKTU PRODUKTJest to kazdy obiekt rynkowej wymiany albo wszystko, co mozna oferowac na rynku. Produktem moze byc dobro materialne, usluga, miejsce, organizacja, idea. Produkt to nie tylko ziemia, lokomotywa czy kurtka, lecz takze rozmowa telefoniczna, lekarska porada, strzyze...

Marketing bankowy - Orientacja marketingowa w banku

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1610

MARKETING BANKOWY POJĘCIE MARKETINGU Marketing - jest to proces zaspokajania potrzeb, proces zarządzania, który z korzyścią i skutecznie rozpoznaje, przewiduje i zaspokaja wymagania konsumentów. (określenie + przewidywanie + zaspokajanie) potrzeb = MARKETING Ewolucja faz

Marketing bezpośredni - wady i zalety

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1701

Marketing bezpośredni jest kanałem marketingowym komunikacji reklamowej i dystrybucji, który służy pokryciu zapotrzebowań biznesu. Dzięki swojej wiarygodności i dogodności jest powszechnie wykorzystywany do zaspokojenia potrzeb konsum...

Marketing mix - istota

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 777
Wyświetleń: 1883

„Marketing mix - kompozycja marketingowa. Są to zmienne elementy marketingu, ujęte w formie planu marketingu, które firma może świadomie i umiejętnie wykorzystywać dla zwiększenia popytu na swój produkt. Podstawowe elementy marketingu mix to: produkt, cena, promocja i dystrybucja (product, price, pr...