Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie - strona 33

note /search

FORMUŁOWANIE STRATEGII NA RYNKU DÓBR

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 539

FORMUŁOWANIE STRATEGII NA RYNKU DÓBR I USŁUG PRZEMYSŁOWYCH. Produkt. Produktem w rozumieniu marketingowym nazywamy "dobro zdolne do zaspokojenia ludzkich potrzeb, posiada on zespół cech obejmujących jego wartości użytkowe, wygląd, znak towarowy, cenę oraz związaną z nim usługę." W zestawi...

INSTRUMENTY MARKETINGOWEGO ODDZIAŁYWANIA FIRM NA RYNEK

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1890

INSTRUMENTY MARKETINGOWEGO ODDZIAŁYWANIA FIRM NA RYNEK Skuteczny marketing rozpoczyna się od segmentacji i wyboru rynku docelowego działań firmy oraz badań rynku. Firma powinna wybrać te grupy nabywców, których potrzeby jest w stanie zaspokoić lepiej niż konkurencja, a następnie dokonać pozycjonowa...

Istota koncepcji marketingowej

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1365

ISTOTA KONCEPCJI MARKETINGOWEJ Bariera popytu i konkurencja wymuszają zabieganie o nabywców. Żaden produkt nie ma zapewnionej stałej sprzedaży. Na rynku toczy się gra o nabywców. W tej grze pomaga znajomość zasad marketingowych. Definicje marketingu: Marketing - proces społeczny i zarządczy, dzię...

Klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 539

Klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych. Użyteczną metodą sklasyfikowania dóbr przemysłowych jest pytanie: “w jaki sposób dobra lub usługi wchodzą do procesu produkcyjnego i w jaki sposób kształtują one strukturę kosztów przedsiębiorstwa.” Odpowiedź pozwala znaleźć osoby dysponując...

Klienci rynku towarów przemysłowych

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 350

Klienci rynku towarów przemysłowych.           Klientów rynku dóbr i usług przemysłowych (organizacje działające na tym rynku) można podzielić na trzy grupy: 1) przedsiębiorstwa działające na zasadach handlowych, 2) organizacje rządowe, 3) instytucje. Każda z wymienionych grup reprezentuje pokaźn...

Klienci rynku towarów przemysłowych. Popyt na rynku dóbr

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 469

. Klienci rynku towarów przemysłowych. Klientów rynku dóbr i usług przemysłowych (organizacje działające na tym rynku) można podzielić na trzy grupy: 1) przedsiębiorstwa działające na zasadach handlowych, 2) organizacje rządowe, 3) instytucje. Każda z wymienionych grup reprezentuje pokaźny rynek ...

Kryteria segmentacji rynku

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 616

I. Kryteria segmentacji rynku na przykładach dobra konsumpcyjnego i usługi. Rynki składają się z nabywców, którzy różnią się od siebie pod wieloma względami. Mogą się oni różnić w swoich wymaganiach, sile nabywczej, geograficznej lokalizacji, w preferencjach zakupu. Każda z tych zmiennych może być ...

Kształtowanie produktu marketingowego

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 315
Wyświetleń: 1071

„ Kształtowanie produktu marketingowego poprzez przedsiębiorstwo” Produkt to dobro materialne lub usługa pozwalające na zaspokojenie określonej potrzeby. Do zaspokojenia tej samej potrzeby mogą być wykorzystywane różne produkty (substytuty). Istnieją jednak potrzeby do zaspokojenia, w których nabyw...

Logistyka dystrybucji - Marketing logistyczny

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1757

TEMAT: Istota i zakres logistyki dystrybucji WSTĘP Podobnie jak do przedsiębiorstw produkcyjnych, również do przedsiębiorstw handlowych obserwuje się przenikanie zarządzania logistycznego, zwłaszcza, że producentom coraz bardziej zależy na budowie łańcuchów dystrybucyjnych., aby w ten sposób nie m...

Marketing międzynarodowy - Podstawowe decyzje w marketingu globalnym

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 707

MARK. MIĘDZYN. Etapy działań marketingowych: 1.krajowy,2.eksportera,3.międzynarodowy,4.multinarodowy,5.globalny Podstawowe decyzje w marketingu globalnym 1.wyjście poza granice kraju 2. na które rynki wejść 3.jak na te rynki wejść 4.program marketingowy 5.organizacja działań market. Motywy ...