Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie - strona 25

Dysk twardy

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr hab. Zdzisław Dywan
  • Technologia informacyjna
Pobrań: 14
Wyświetleń: 798

1. Historia. Historia pamięci masowych sięga połowy dziewiętnastego wieku - już wtedy używano kart perforowanych do wprowadzania danych do mechanicznych maszyn liczących. Pierwsze elektroniczne komputery korzystały z pamięci zbudowanej z lam...

Analiza transakcyjna- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Kozak
  • Zachowania konsumenckie
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1400

Teoria transakcyjna Według zasad psychologii transakcyjnej wszelkie części składowe jednostki „dokonujące transakcji z” lub „wchodzące w stosunek z” (np. z sytuacją, problemem, partnerem) można podzielić na trzy szerokie kategorie, powiązane ze sobą: kategoria rodzica (R), podobną do Freudowskiego...

Grupa- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Kozak
  • Zachowania konsumenckie
Pobrań: 56
Wyświetleń: 637

Grupa: definicje i charakterystyka Grupa to pewna liczba jednostek, wzajemnie od siebie zależnych, które należą do wspólnej zbiorowości. Grupę można zdefiniować jako pewną liczbę jednostek, które łączą się razem ze wspólnych powodów oraz dla osiągnięcia wspólnych celów i w ten sposób tworzą dynami...

Komunikacja niewerbalna- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Kozak
  • Zachowania konsumenckie
Pobrań: 7
Wyświetleń: 959

Gesty są wymowniejsze od słów. Gesty: głębokie zamyślenie - unikaj wywierania nacisku opuszczona głowa siedząc, opuszczona głowa oparta na pięści zasłonięte dłonią oczy otwartość (może być fałszywa) gest przyjacielski, dłoń na dłoni (nie ściśnięte) otwarte dłonie skierowane do mówcy to jak o...

Motywacja- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Kozak
  • Zachowania konsumenckie
Pobrań: 7
Wyświetleń: 658

Motywacja Termin „motywacja” oznacza przyczynę lub też powód, dla którego coś robimy lub w jakiś sposób się zachowujemy. Z upływem czasu pojęciu motywacji przypisywano coraz to nowe aspekty, czego rezultatem były różne interpretacje dotyczące rzeczywistej natury człowieka. Według teorii racjonalis...

Niepokój, frustracja, agresywność- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Kozak
  • Zachowania konsumenckie
Pobrań: 49
Wyświetleń: 630

Niepokój, frustracja i agresywność Niepokój Niepokój to uczucie lęku pojawiającego się przy braku jawnego zagrożenia; coś, co człowiek odczuwa jako rezultat działania wielu czynników zewnętrznych i wewnętrznych; niemiły nastrój, stres wywołany bolesnym uczuciem zbliżającego się niebezpieczeństwa, ...

Rola- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Kozak
  • Zachowania konsumenckie
Pobrań: 63
Wyświetleń: 644

Rola Rolę można zdefiniować jako „pomost” łączący jednostkę z grupą. Poprzez swoje związki z innymi osoba może być poznana i poznać siebie w dających się przewidzieć wzorach zachowania, wynikających z ról społecznych, które reprezentuje. W ten sposób rola staje się integrującym elementem osobowości...

Analiza zachowań konsumentów na rynku- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 28
Wyświetleń: 357

Analiza zachowań konsumentów na rynku. I. Rodzaje decyzji jakie konsumenci podejmują na rynku. Pytania do samego siebie typu : jak rozłożyć posiadane dochody na wydatki póŹniejsze, tj. oszczędności, na wydatki bieżące, tj. na jakie grupy produktów i usług, gdzie dokonamy zakupu, jakiej firmy, mark...

Badania Rynku i Potrzeb Nabywców- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 21
Wyświetleń: 273

Badania Rynku i Potrzeb Nabywców Uzyskane informacje o rynku, także o nabywcach i konsumentach jest pierwszym krokiem do określenia strategii każdego instrumentu marketingu tj.: wyboru produktu (ustalenie jego ceny) sposobu wprowadzenia produktu na rynek pozyskania nabywców za pomocą promocji Po...

Charakterystyka transakcji detalicznych- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1561

CHARAKTERYSTYKA TRANSAKCJI DETALICZNYCH Transakcje detaliczne charakteryzują: Duża liczba kupujących Niewielkie rozmiary partii kupowanych towarów Przeważnie natychmiastowa zapłata całej należności za produkt (z wyjątkiem transakcji kredytowych lub wysyłkowych z poprzedzającą zapłatą) Detaliści...