Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie - strona 103

Równoważność Ricardo i jej krytyka - wstęp

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Wojciech Wyszyński
  • Podstawy makroekonomii
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1386

Równoważność Ricardo i jej krytyka Obniżenie podatków w celu zwiększenia wzrostu gospodarczego jest nieskuteczne; jeżeli zostaną obniżone podatki, to zwiększy się deficyt więc kiedyś będzie musiał być spłacony (razem z odsetkami), co podniesi...

Współczynnik q-Tobina - teoria

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Wojciech Wyszyński
  • Podstawy makroekonomii
Pobrań: 203
Wyświetleń: 3934

Współczynnik q-Tobina Współczynnik q-Tobina pozwala określić poziom pożądanego kapitału przy uwzględnieniu wszystkich kosztów inwestycji (nie tylko kosztu kapitału). Aby obliczyć współczynnik q należy podzielić rynkową wartość unieruchomionego kapitału przez koszt odtworzenia tego kapitału. q= WRU...

Opracowanie pytań na egzamin ze stosunków międzynarodowych.

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • prof. dr hab. Kazimierz Kłosiński
  • Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Pobrań: 91
Wyświetleń: 819

Bilans płatniczy-Syntetyczne usystematyzowane zestawienie transakcji ekonomicznych bądź płatności między rezydentami krajowymi a zagranicą w danym okresie zazwyczaj w określonym roku. Która z form bilansu płatniczego zachodzi wynika z przyjętego układu danych statystycznych. W przypadku bilansu płat...

Pytania na egzamin ze stosunków międzynarodowych

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • prof. dr hab. Kazimierz Kłosiński
  • Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Pobrań: 28
Wyświetleń: 840

Pierwsze pytanie to jest wizytówka obojętnie jaka potem trzy pytania z materiału i jedno z organizacji (pytał tylko o jedna z trzech organizacji czyli: wto, bank światowy, imf) bilans platniczy, kurs walutowy,

Przykładowe pytania na egzamin - polityka regionalna

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Kinga Machowicz
  • Polityka regionalna
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1043

Państwa o najmniejszym wskaźniku innowacyjności (Polska, Bułgaria, Rumunia, Łotwa?) Który gaz wpływa na efekt cieplarniany (freon) Co należy do dyrektywy wodnej (jeziora, rzeki) Do ja...

Co to jest Public Relations - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 938

Co to jest Public Relations - rozważania teoretyczne? Znaczenia pojęcia public relations można szukać już w samym tłumaczeniu. W języku angielskim można by przyjąć, że są to „stosunki z publicznością”, choć lepiej po polsku brzmi sformułowanie „stosunki społeczne” czy „relacje społeczne”. Nie oddaj...

Elementy planu marketingowego

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 588

. Elementy planu marketingowego Ważną zasadą przy opracowywaniu planu marketingowego jest rozłożenie te­go procesu na etapy. Ogólny układ i zawartość planu marketingowego jest wyzna­czana znajdowaniem odpowiedzi na pytania: gdzie jesteśmy?, dokąd zmierzamy?, w jaki sposób możemy tam dojść? Plan pow...

Istota i zakres planu marketingowego - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 938

Istota i zakres planu marketingowego Każda firma, której zamierzeniem jest nie tylko przetrwanie, ale długookreso­wy sukces rynkowy, powinna dokładnie planować swoją działalność na rynku. Można dodać, iż plan marketingowy - to swoista przepustka do przyszłości. Funkcjonowanie bez jasno określonego ...

Istota strategii marketingowych - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 756

Istota strategii marketingowych Strategia marketingowa - to sposób wykorzystania potencjału i taktyka funkcjonowania przedsiębiorstwa dla rynku i na rynku, również po to, aby sprostać zmianom zachodzącym w otoczeniu, realizując przy tym własne cele. Odniesienie sukcesu rynkowego wymaga od przedsię...

Komunikowanie jako podstawowe narzędzie - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 483

Komunikowanie jako podstawowe narzędzie kreowania wizerunku organizacji O komunikowaniu można napisać bardzo wiele. Dogłębne zbadanie, czy przedstawienie tego problemu z pewnością wystarczyłoby do napisania niejednej książki przez bardzo wielu badaczy. Temat jest bardzo szeroki i na potrzeby tej pr...