Teoria użyteczności równowaga konsumenta - strona 47

Teorie neoklasyczne-wykład

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 497

WYKŁAD 5 (18.11.2007r.) Teorie neoklasyczne c.d. ZAŁOŻENIA WYSUNIĘTE HECHSCHERA-OHLINA Dwa państwa...

Ekonomia jako nauka-opracowanie

  • Uniwersytet w Białymstoku
  • dr hab. Robert Ciborowski
  • Ekonomia
Pobrań: 21
Wyświetleń: 301

użyteczności nabywanych dóbr, czyli maksymalizacja płynącego stąd zadowo­lenia. Dla przedsiębiorstwa podstawową...

Kryminologia - zagadnienia

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 462
Wyświetleń: 4956

jest z pojawieniem się w kryminologii pozytywistycznej nurtu socjologicznego. Do teorii socjologicznych najczęściej...

Doskonała konkurencja - konspekt

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Elżbieta Hławacz-Pajdowska
  • Mikroekonomia
Pobrań: 105
Wyświetleń: 917

kombinację maksymalizującą użyteczność lub zysk. Na rynku występuje wielu konsumentów...

Podstawowe zagadnienia z ekonomii

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr hab. Urszula Kalina-Prasznic
  • Podstawy ekonomii
Pobrań: 966
Wyświetleń: 4277

: konserwatyści: ograniczenie decyzji konsumenta socjaldemokraci: dążenie do równowagi, uzupełnianie Ekonomia...

Międzynarodowe stosunki gospodarcze

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Międzynarodowe Stosunki Gosdpodarcze
Pobrań: 469
Wyświetleń: 4256

oraz zrestruk­turyzowane zobowiązania i należności zagraniczne. 12.4. Równowaga bilansu płatniczego Stosowanie metody...

Makroekonomia cz.3 - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • dr hab. Maria Piotrowska
  • Makroekonomia
Pobrań: 784
Wyświetleń: 2912

z zagranicą Konsumenci i przedsiębiorcy rząd 8 zagranica Warunki równowag cząstkowych w każdym sektorze S...

Wykład - model AIDA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 637

z zakupu produktu, wynikające z jego jakości, wartości i użyteczności. Dotyczy to konsumentów rozważnych...