Teoria użyteczności konsumenta - strona 68

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 315
Wyświetleń: 2338

) Rynek Konsument Popyt i potrzeby Orientacja marketingowa strategiczna Rynek Konsument Popyt i potrzeby...

Jeremy Bentham i jego koncepcja wolności

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr hab. Maria Zmierczak
  • Doktryny polityczno-prawne
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1442

, jaki przynoszą jednostce i społeczeństwu głosił teorię „atomizmu społecznego” - społeczeństwo to luźny agregat...

Rynek - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Mgr Regulska
  • Prawo podatkowe
Pobrań: 7
Wyświetleń: 700

konsumenci chcą i mogą nabyć w danym czasie, przy założeniu niezmienności innych elementów charakteryzujących...

Wykład - Innowacja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Marek Robert Drzazga
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 637

użyteczności wewnętrzne - pracownik znający wizję, misję, cele przedsiębiorstwa Rozwój nowego produktu...

Finanse behawioralne 5c

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • prof. przew. kwal. II Witosław Marek Czerwonka
  • Finanse
Pobrań: 14
Wyświetleń: 896

swoją użyteczność oraz posiadający awersję do ryzyka powinni zainwestować przynajmniej 68% gotówki...