Teoria użyteczności konsumenta - strona 59

Skrypt z socjologii religii

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • ks. dr hab. Sławomir Zaręba
  • Socjologia religii
Pobrań: 595
Wyświetleń: 1792

przyczyniają się do wzbogacenia i rozwoju teorii o społeczeństwie, szczególnie w zakresie zachowań i teorii...

Popyt w sferze produkcyjnej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Małgorzata Furmańska-Oćwieja
  • Rynek inwestycyjny i kontrakty budowlane
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1064

. Nie ma w nim mowy o popycie na drugie mieszkanie ("weekendowe"). Nie uwzględniono również dochodu konsumentów...

Pojęcie i Teorie MSG cz.1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Adam Budnikowski
  • Ekonomia międzynarodowa
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2646

pod innymi nazwami: MSG mikroekonomiczne = teoria handlu międzynarodowego lub międzynarodowe stosunki...

Rynek - charakterystyka

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr inż. Ryszard Kowalski
  • Mikroekonomia
Pobrań: 770
Wyświetleń: 2618

. Z kolei, dążąc do maksymalizacji użyteczności całkowitej nabywcy starają się nabyć towar po jak najniższej...

Inflacja II sem

  • Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
  • A. Szynka
  • Makroekonomia
Pobrań: 14
Wyświetleń: 728

kraju *inflacja ukryta *inflacja jawna *inflacja przewidywalna TRZY TEORIE INFLACJI Teoria monetarna...

Zasady rozmieszczania usług

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Adam Nita
  • Metodyka opracowania akt spraw
Pobrań: 70
Wyświetleń: 854

Zasady rozmieszczania usług można ująć w dwóch skalach: w skali regionalnej: Christaller (Teoria...

Funkcje marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1008

nie jest spójną teorią czy dziedziną nauki , jak fizyka , geografia czy biologia , lecz zapożycza obficie...

Koncepcja ECR

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Monika Łobaziewicz
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 126
Wyświetleń: 602

dostarczenie możliwie największej wartości dla konsumenta. ECR przenosi element konkurencji na zewnątrz...