Teoria użyteczności konsumenta - strona 55

Zarządzanie dystrybucją

  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Prof. dr hab. Franciszek Misiąg
  • Zarządzanie dystrybucją
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1911

, którzy stanowią jego rynki docelowe (konsumenci)2. producent aby pozyskać i utrzymać konsumentów oferuje...

Podstawowe definicje

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Mikroekonomia
Pobrań: 35
Wyświetleń: 980

. Psychologiczna (Karl Menger, E. Bohm-Bawerk, F. Von Wieser) badania nad zagadnieniami użyteczności krańcowej...

Stosunek do ryzyka-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Instytucje gospodarki rynkowej
Pobrań: 14
Wyświetleń: 693

większego, ale niepewnego. Teoria kosztów transakcji (O.Williamsona) zakładała neutralny stosunek partnerów...

Psychologia reklamy 2

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Psychologia
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1764

Psychologia Reklamy Czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy...

Cele operacyjne marketingu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Zarządzanie marketingiem
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1162

konsumentów dotyczących produktów. W warunkach rynku konkurencyjnego duże znaczenie w zakresie sprzedaży...

Czym jest ekonomia - wykład

  • Politechnika Śląska
  • dr Grażyna Storoniak-Palczak
  • Mikroekonomia
Pobrań: 49
Wyświetleń: 665

teorii ekonomicznej - fizjokratyzm Adam Smith i David Ricardo - twórcy tzw. Ekonomii klasycznej („Badania...