Teoria użyteczności konsumenta - strona 41

Podstawy marketingu - materiały

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 2947

Produkcyjna (2. Połowa XIX wieku; pocz. XX) Konsumenci wybierają produkty łatwo dostępne Wprowadzenie...

Podstawy ekonomii - Pieniądz

  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • dr hab. Stanisław Piocha
  • Podstawy ekonomii
Pobrań: 476
Wyświetleń: 2793

zaspokojone, konsument zawsze dąży do tego by osiągać coraz wyższe poziomy użyteczności; większa ilość dóbr...

Impulsy działań przedsiębiorczych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Marzenna Czerwińska
  • Podstawy nauki o przedsiębiorczości
Pobrań: 35
Wyświetleń: 721

sektora high - tech, Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej. PRZYKŁADY CELÓW FIRMY W RÓŻNYCH TEORIACH...

Marketing międzynarodowy - test

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Agnieszka Żbikowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1358
Wyświetleń: 7651

bezpośredni umożliwia lepszy kontakt z konsumentami - odp. TAK Czy strategia policentryczna przywiązuje dużą...

Teoria gier

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Wit Zacharski
  • Ekonomia matematyczna
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1897

pieniężnie, gdy mowa o przedsiębiorstwie, a w wartościach użyteczności, gdy dotyczy konsumenta. 3. Reguły gry...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 931
Wyświetleń: 3500

użytkowych Zapytać potencjalnego odbiorcę czego potrzebuje (cena, gdzie, w jakiej formie), trzeba konsumenta...