Teoria użyteczności konsumenta - strona 41

Podstawy marketingu - materiały

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 2870

Produkcyjna (2. Połowa XIX wieku; pocz. XX) Konsumenci wybierają produkty łatwo dostępne Wprowadzenie...

Podstawy ekonomii - Pieniądz

  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • dr hab. Stanisław Piocha
  • Podstawy ekonomii
Pobrań: 441
Wyświetleń: 2730

zaspokojone, konsument zawsze dąży do tego by osiągać coraz wyższe poziomy użyteczności; większa ilość dóbr...

Impulsy działań przedsiębiorczych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Marzenna Czerwińska
  • Podstawy nauki o przedsiębiorczości
Pobrań: 21
Wyświetleń: 707

sektora high - tech, Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej. PRZYKŁADY CELÓW FIRMY W RÓŻNYCH TEORIACH...

Marketing międzynarodowy - test

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Agnieszka Żbikowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1155
Wyświetleń: 7245

bezpośredni umożliwia lepszy kontakt z konsumentami - odp. TAK Czy strategia policentryczna przywiązuje dużą...

Teoria gier

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Wit Zacharski
  • Ekonomia matematyczna
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1848

pieniężnie, gdy mowa o przedsiębiorstwie, a w wartościach użyteczności, gdy dotyczy konsumenta. 3. Reguły gry...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 763
Wyświetleń: 3234

użytkowych Zapytać potencjalnego odbiorcę czego potrzebuje (cena, gdzie, w jakiej formie), trzeba konsumenta...