Teoria użyteczności konsumenta - strona 41

note /search

Podstawy ekonomii - Pieniądz

  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Podstawy ekonomii
Pobrań: 679
Wyświetleń: 3374

zaspokojone, konsument zawsze dąży do tego by osiągać coraz wyższe poziomy użyteczności; większa ilość dóbr...

Marketing międzynarodowy - test

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1806
Wyświetleń: 8442

bezpośredni umożliwia lepszy kontakt z konsumentami - odp. TAK Czy strategia policentryczna przywiązuje dużą...

Teoria gier

  • Uniwersytet Gdański
  • Ekonomia matematyczna
Pobrań: 315
Wyświetleń: 2219

pieniężnie, gdy mowa o przedsiębiorstwie, a w wartościach użyteczności, gdy dotyczy konsumenta. 3. Reguły gry...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1694
Wyświetleń: 4830

użytkowych Zapytać potencjalnego odbiorcę czego potrzebuje (cena, gdzie, w jakiej formie), trzeba konsumenta...