Teoria użyteczności konsumenta - strona 40

Opracowanie na egzamin - Turystyka

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Anna Jęczmyk
  • Ekonomika
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1939

oraz korzystać ze związanej z nim użyteczności • z punktu widzenia konsumenta cena jest miernikiem wartości...

Wykłady marketing cd.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 5894

korzyści stanowiących dla konsumenta satysfakcję każdy obiekjt wymiany: dobro materialne usługa miejsce (np...

Układ rynkowy- wykład 1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 175
Wyświetleń: 665

Zapytać potencjalnego odbiorcę czego potrzebuje (cena, gdzie, w jakiej formie), trzeba konsumenta...

Co to jest marketing

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1491

.   W jaki sposób konsumenci odnoszą korzyści? Marketing tworzy użyteczność, korzyści lub wartość dla konsumenta...

Zarządzanie nauka czy sztuka

  • Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
  • Teoria organizacji
Pobrań: 56
Wyświetleń: 2772

oraz do zwiększenia użyteczności systemów współdziałania dla ludzkości. Według Gulicka, kierowanie spełnia kryteria...

Wykład - definicja dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1127

na drodze od producenta do konsumenta. Funkcje kanału dystrybucji: przepływ informacji przepływ towarów...