Teoria użyteczności konsumenta - strona 32

Teoria wyboru publicznego- definicja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • mgr Danuta Kozłowska-Maków
  • Finanse publiczne
Pobrań: 1211
Wyświetleń: 3654

Teoria wyboru publicznego: Definicja: Teoria wyboru publicznego jest ekonomiczną teorią polityki...

Ekonomia-Tematy testów

  • Uniwersytet Warszawski
Pobrań: 42
Wyświetleń: 784

Rynek, popyt, podaż Podstawy teorii wyboru konsumenta Podstawy teorii przedsiębiorstwa Rynki czynników...

Marketing - podstawowe informacje

  • Akademia Obrony Narodowej
  • prof. dr hab. inż. Stefan Antczak
  • Marketing
Pobrań: 959
Wyświetleń: 1960

psychograficzny bywa podstawą segmentacji konsumentów. 25. Wyjaśnić znaczenie marketingowe teorii Abrachama...

Zachowanie konsumentów - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Agata Barbara Małysa-Kaleta
Pobrań: 98
Wyświetleń: 798

(według teorii zachowań konsumentów) Ekonomiczne i pozaekonomiczne - sfera gospodarowania Wewnętrzne i zewnętrzne...

POSTĘPOWANIE KONSUMENTÓW NA RYNKU

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 847

POSTĘPOWANIE KONSUMENTÓW NA RYNKU Istota postępowania konsumentów na rynku Orientacja rynkowa...

Mikroekonomia - cel badań

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1218

o zasobów (producent - maks.zysk konsument - maks. zadowolenie). Makroekonomia - teoria dochodu, bada...

Wykłady z mikroekonomii

  • Politechnika Poznańska
  • Mikroekonomia
Pobrań: 56
Wyświetleń: 994

spożycia i kierunków produkcji ( w przyszłych okresach). TEMAT: Teoria wyborów konsumenta. Podstawy teorii...