Teoria użyteczności konsumenta - strona 16

note /search

Psychologia w marketingu

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Psychologia w marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 3115

TEORIA U9YTECZNOSCI Teoria użyteczności (Jevonsa, Mengera i Walrasa) Hedonizm konsumenta - dążenie...

Wprowadzenie do ekonomii

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Makroekonomia
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1540

może osiągnąć. 1. Teoria rynku. Popyt Określenie popytu; Czynniki określające funkcję popytu; Użyteczność...

Opracowane definicje i zagadnienia

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy ekonomii
Pobrań: 1589
Wyświetleń: 2653

konsumentowi, a więc dostarczają takiej samej użyteczności całkowitej. Oznacza to, że dana krzywa obojętności...