Strategia konkurencji - strona 19

note /search

Definicje w zarządzaniu

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1372

Badania rynku (market research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ich genezie, stanie aktualnym i tendencjach rozwojowych. Uwzględnia się w nich wszystkie elementy rynku, podaż, popyt, cenę. Controlling - to kierowanie, sterowanie, nadzorowanie. Podstawo...

Definicje z zarządzania 1

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1015

Badania rynku (market research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ich genezie, stanie aktualnym i tendencjach rozwojowych. Uwzględnia się w nich wszystkie elementy rynku, podaż, popyt, cenę. Controlling - to kierowanie, sterowanie, nadzorowanie. Podstawo...

Oligopol - konspekt

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 371
Wyświetleń: 2583

równowagę Nasha można osiągnąć za pomocą strategii konkurencji: od strategii 1 przechodzą do strategii 4...