Sprzedaż detaliczna - strona 27

Marketing międzynarodowy - materiały na egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Agnieszka Żbikowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 854
Wyświetleń: 5418

Zakres ten jest następujący: definicje i istota marketingu międzynarodowego, marketing międzykulturowy, marketing globalny, internacjonalizacja, teoria makroekonomiczne, motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw, otoczenie w marketingu międzynarodowym, ryzyko walutowe, formy współpracy między k...

Badania marketingowe - notatki w wykładów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1771

o: kształtowaniu się sprzedaży finalnej produktów na rynku udziale sprzedaży danego produktu lub marki w sprzedaży...

Prawo gospodarcze - J. Kaszyński

  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile
  • mgr Jacek Kaszyński
  • Prawo gospodarcze
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3822

Prawo handlowe to gałąź prawa o charakterze kompleksowym w której w skład wchodzą głównie nie normy o charakterze prywatno-prawnym, regulujące ustrój i organizacje pod-miotów gospodarczych oraz strunki zobowiążzaniowe zachodzące między tymi podmiotami oraz innymi podmiotami i osobami trzecimi w stos...

Polski System Medialny - skrypt

  • Uniwersytet Warszawski
  • Dr Wiesław Sonczyk
  • Polski System Medialny
Pobrań: 4109
Wyświetleń: 4522

POLSKI SYSTEM MEDIALNY - ZAGADNIENIA Podstawowe pojęcia wiedzy o mediach: prasa, system prasowy, rynek prasowy, komunikowanie itd. PRASA Pojęcie prasa ma różne definicje, w zależności od źródła, z którego będziemy korzystali. I tak w potocznym rozumieniu tego pojęcia(encyklopedycznym), prasą nazyw...

Przykładowe pytania i odpowiedzi z prawa finansowego

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr hab. Elżbieta Chojna-Duch
  • Prawo finansowe
Pobrań: 595
Wyświetleń: 1134

I. Wykaz pytań i odpowiedzi do egzaminu z prawa finansowego Regulacja prawna finansów publicznych Proszę określić zakres sektora finansów publicznych. Art. 5 ust. o f. publ. Do sektora finansów publ. zalicza się: *organy władzy publ., *organy administracji rządowej, *organy kontroli państwowej i...

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa ELLA

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Analiza finansowa
Pobrań: 280
Wyświetleń: 2646

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa ELLA. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa „ELLA”I. Charakterystyka przedsiębiorstwa.1. Krótka historia firmy.Firma o nazwie „Ella” sp. z o. o, jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Tarnowskich Górach, ul. Towarowa 11. Została utworzon...

Biznes plan - spółka cerkolor

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1883

ceramicznych, sprzedaż detaliczna własnych wyrobów w wyspecjalizowanych sklepach produkcja. Podstawowe produkty...