Sprzedaż detaliczna - strona 26

note /search

Polski konsument na rynku europejskim

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1176

Polski konsument na rynku najpopularniejszych używek Anna Śmigielska Anna szczygieł Klaudyna Trzyna Aleksandra Zeman Gr. KrDZZa3011Zp Spis treści Wstęp Polscy konsumenci przeznaczają na używki znaczną część swoich dochodów. Niejeden człowiek nie wyobraża sobie poranka bez wypicia ulubionej k...

Wykorzystanie merchidisingu w przedsiębiorstwach

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1876

UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA Anna Śmigielska WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU W MIKROPRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLOWYCH Praca licencjacka napisana pod kierunkiem Dr Adama Figla Kraków 2012 Spis treści Wstęp Merchandising jest narzędziem, które może i wręcz powinno znać i st...

Organizacja Rachunkowości w Firmie Wiśniewska UMK

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Organizacja rachunkowości w firmie
Pobrań: 2492
Wyświetleń: 8869

notatki z wykładów u dr Wiśniewskiej na UMK ORGANIZACJA RACHUNKOWOŚCI W FIRMIE dr Jolanta Maria WiśniewskaWykład 1 Rachunkowość to system informacji ekonomicznej, którego głównym celem jest tworzenie i przekazywanie użytkownikom informacji o stronach i zdarzeniach gospodarczych.Zasadnicze atrybuty w...

Wirtualna gra giełdowa - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Finanse publiczne
Pobrań: 56
Wyświetleń: 686

„WIRTUALNA GRA GIEŁDOWA” SPIS TREŚCI: 1.RYS HISTORYCZNY giełdy papierów wartościowych w Polsce strategia GPW informacje podstawowe o indeksach giełdowych 2.SŁOWNICZEK-podstawowe pojęcia związane z giełdą 3.STRATEGIA INWESTYCJI KAPITAŁOWYCH 4.ANALIZA MOJEGO PORTFELA INWESTYCYJNEGO-struktura il...

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 791
Wyświetleń: 3472

, magazynowaniem, z rozmieszczeniem w punktach sprzedaży detalicznej Celem jest dostarczenie produktu do właściwego...

Marketing międzynarodowy - materiały na egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1183
Wyświetleń: 6013

Zakres ten jest następujący: definicje i istota marketingu międzynarodowego, marketing międzykulturowy, marketing globalny, internacjonalizacja, teoria makroekonomiczne, motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw, otoczenie w marketingu międzynarodowym, ryzyko walutowe, formy współpracy między k...