Sportowiec - strona 28

note /search

Systematyka przemysłu owocowo-warzywnego

  • Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Technologia żywności
Pobrań: 406
Wyświetleń: 2226

Wykład nr 1. 25.02.08 Systematyka przemysłu owocowo-warzywnego. Przetw. owoc. i warzyw . jest to dział produkcji żywnościowej związany z przetwarzaniem owocow i warzyw. Charakterystyczne dla tego przetwórstwa: -sezonowość wyst. surowca, -konieczność przetworzenia dużych ilości w krótkim czasie, ...

Ochrona pracownika w przepisach UE

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Problematyka międzynarodowa
Pobrań: 56
Wyświetleń: 686

wynagrodzenia nie mogą być uważani za pracowników. Pracownikami są też sportowcy, ale tylko wówczas...

Marketing polityczny - opracowanie zagadnień

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 567
Wyświetleń: 2289

1. Model marketingu politycznego wg B. I. Newmana : wprowadza wyraźne rozróżnienie pomiędzy procesem kampanii marketingowej a procesem kampanii politycznej. Kampania marketingowa pomaga kandydatowi przejść przez cztery etapy kampanii politycznej: od przedwstępnej fazy kształtowania własnego miejsca...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4011
Wyświetleń: 4620

reprezentują konsumentów o wysokich dochodach, zawodowych sportowców, menedżerów spółek transportowych...

Marketing - Badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1365

odniesienia konsument nie zna ich osobiście lecz identyfikuje się z nimi (sportowcy, aktorzy), często...

Psychologia reklamy - Emocje

  • Psychologia
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2317

nie może, aby być dobrym sportowcem. Nauka przekonała się, że człowiek, gdy myśleć nie musi, to nie myśli.     Zdaniem...

Rodzaje Pedagogiki- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 2359
Wyświetleń: 13293

piosenkarze, aktorzy i sportowcy są dla nich wzorami osobowymi. Żyjemy w świecie, w którym poszukuje...