Sponsoring - strona 26

Dzienniki w Stanach Zjednoczonych

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr hab. Jan Adamowski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 532
Wyświetleń: 1225

DZIENNIKI W USA Krótka historia prasy amerykańskiej Dziennikarstwo przybyło do Ameryki wraz z dziennikarzami angielskimi, którzy pracowali na terenie kolonii informowały przede wszystkim o losach Anglii a nie Ameryki Kolebką prasy amerykańskiej były dwa ośrodki: Boston i Filadelfia. W Bostonie po...

Wykłady i skrypt na egzamin

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • dr hab. Marek Jachimowski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 1484
Wyświetleń: 4928

...Polityka medialna i informacyjna - bada możliwości interwencji i organizacji procesów komunikacyjnych w społeczeństwie - szuka odpowiedzi na pytanie co i jak czynić w zakresie informacji i komunikacji społecznej aby służyły one społecznemu dobru i człowiekowi jako istocie ludzkiej- obejmuje...

Niezgoda marketing umcs

  • Wyższa Szkoła Humanistyczno-Przyrodnicza Studium Generale Sandomiriense w Sandomierzu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1792

i sportowych przykładem takich działań jest sponsoring, którego istota uległa zmianie i obecnie...

Marketing definicje

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

jej dobrego wizerunku sponsoring czyli finansowe lub rzeczowe wspieranie ró ż nych organizacji osób...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Piotr Hadrian
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 518
Wyświetleń: 2471

in. zagadnienia takie jak: geneza marketingu, pojecie marketingu, ogólne zasady, marketingu, funkcje marketingowe, sektorowe uwarunkowania marketingu, kryteria segmentacji, klasyfikacja produktu, cykl życia produktu, marketingowy proces badawczy, orientacja marketingu. GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA ...

Prawo cywilne - zobowiązania

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 210
Wyświetleń: 2639

, czyli art. 353(1) np. franchising, sponsoring, factoring. Umowy mieszane - łączą w sobie elementy kilku...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 763
Wyświetleń: 3234

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 64 stron. ...Zapytać potencjalnego odbiorcę czego potrzebuje (cena, gdzie, w jakiej formie), trzeba konsumenta poinformować, by wybrał ten produkt, zachęcić. Państwo wpływa – pośrednio działa na podmioty funkcjonujące na ry...