Sponsoring - strona 20

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2338

Sprzedaż osobista Opakowanie Promocja sprzedaży Oznakowanie Public relations Jakość Sponsoring Gwarancja...

Marketing - Segmentacja rynku

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 665

)public relations (informacja dla prasy, przemówienia, seminaria, akcje dobroczynne, sponsoring...

Marketing i jego elementy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 581

)public relations (informacja dla prasy, przemówienia, seminaria, akcje dobroczynne, sponsoring...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr hab. Stanisław Gajewski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1904

...Opiera się na założeniu, że konsument preferuje produkty, które sa dostępne dzięki niskiej cenie, wobec tego firma powinna troszczyć się przede wszystkim o podniesienie efektywności i obniżania kosztów, zarówno produkcji jak i dystrybucji i promocji. Występuje w dwóch przypadkach: a) gdy popy...

Marketing

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • prof. dr hab. Marian Mikołajczyk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1736

w odpowiednim miejscu i czasie Sponsoring Plam promocji : Określenie celów promocji Adresaci promocji...

Koncepcja marketingu-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Witold Chrostowski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 581

KONCEPCJA MARKETINGU Marketing - market - rynek - koncepcja marketingu narodziła się w USA po II wojnie światowej. 3 stopnie sukcesu rynkowego: sprzedać towar sprzedać towar z zyskiem sprzedać towar z rosnącym zyskiem Sukces osiągnie się wtedy, gdy spełnione zostaną wszystkie potrzeby klienta....

Telewizja w Wielkiej Brytanii

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr hab. Jan Adamowski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 203
Wyświetleń: 917

Channel 5 nie jest wyłącznie reklama lecz także sponsoring, który przynosi prawie tyle samo dochodów...

Teoria produkcji-podaży

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Maria Roszyk
  • Mikroekonomia
Pobrań: 7
Wyświetleń: 707

ale również zatrudnienia, promocji, sponsoringu itd. Utarg całkowity, koszty całkowite i zysk a wielkość produkcji...