Regalia - strona 14

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1274
Wyświetleń: 5047

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 539
Wyświetleń: 5901

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 560
Wyświetleń: 5432

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

MSK - Polityka Unii Europejskiej

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Pobrań: 245
Wyświetleń: 3416

CZYNNIKI SPRAWCZE ROZWOJU MSK: 1. POLITYCZNY; -doświadczenia II wojny św. Dowiodły, że w warunkach ugruntowanej swiadomości narodowej, fizyczna i psychiczna przemoc przestały być skuteczną formą rozpowszechniania kultury, więc wspólczesne msk zostały połaczone z w wysokim stopniu z pokojową polityk...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...