Produkt spożywczy - strona 41

Etyka w biznesie (2)

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Barbara Józefiak
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1057

się do nich oferty produktów potencjalnie szkodliwych. Do takich działań należą: reklamy produktów spożywczych...

Analiza popytu- opracowanie

  • Politechnika Śląska
  • Gospodarka zapasami i magazynami
Pobrań: 385
Wyświetleń: 2772

i okresowym - krótkim niestety - wzrostem popytu na wybrane, bardziej luksusowe produkty spożywcze. Niektóre...

Historia kultury

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • prof. dr hab. Andrzej Kaleta
  • Historia kultury
Pobrań: 448
Wyświetleń: 3283

tworzy się na kształt dworków, produkty spożywcze są „szlacheckie” i „magnackie”, reżyserowane są filmy...

Zarządzanie jakością-przepisane wykłady

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • prof. dr hab. inż. Wacław Gierulski
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 847
Wyświetleń: 3948

zagadnienia takie jak: TQM, zarządzanie przez naśladownictwo, zarządzanie przez polecenia, zarządzanie przez wyniki, zarządzanie przez jakość, Deming, Crosby, nagrody jakości, benchmarking, pięć stopni dorastania do jakości Crosby?ego, J.M. Juran, ISO serii 9000:2000, osiem zasad zarządzania ISO 9...

Co to jest marketing

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1491

na kółkach". Reklamy łyżworolek zamieszczano nawet na opakowaniach produktów spożywczych...

Biomedyka - Mejoza - Mitoza

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Biomedyka
Pobrań: 175
Wyświetleń: 3073

wagi lub objętości. Informacja o niej powinna znajdować się na opakowaniach produktów spożywczych...

Podatki

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Pobrań: 308
Wyświetleń: 2800

się przede wszystkim do: hodowli, upraw, niskoprzetworzonych produktów spożywczych itp. Stawka 0% dotyczy eksportu...

Biznes plan - piekarnia

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Przedsiębiorczość
Pobrań: 1344
Wyświetleń: 15589

tak mocno, jak żaden inny produkt spożywczy. W Polsce chleb ma specjalne miejsce, nie tylko w zakresie...