Problem decyzyjny - strona 36

Marketing - materiały i pytania

  • dr Mariusz Kuziak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2555
Wyświetleń: 11851

Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...

Podstawy zarządzania - struktura organizacyjna

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Planowanie strategiczne
Pobrań: 560
Wyświetleń: 2758

jest to skrypt dr M. Szeloch z którego korzysta na zajęciach!! PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA MARIA SZELOCH WROCŁAW 2003 2 Spis treści Część I: Organizacja i jej elementy 1. Charakter nauki o organizacji i zarządzaniu 1.1 Interdyscyplinarność 1.2 Wielowątkowość 2. Pojęcie organizacji 2.1 D...

Strategor-zarządzanie firmą

  • Uniwersytet Gdański
  • prof. SSW dr Renata Pałczyńska-Gościniak
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 420
Wyświetleń: 1855

STRATEGOR. Zarządzanie Firmą. Strategie, Struktury, Decyzje, Tożsamość. Tłumaczenie - Krystyna Bolesta-Kukułka Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne. Warszawa 1996. Cytuję wybrane fragmenty. Strona w budowie. Inną czcionką i inicjałami „Z.U.” lub pseudonimem „Anonimus”, oznaczyłem uwagi własne . Z.U ...

Administracja publiczna - komplet wykładów

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • dr Małgorzata Myśliwiec
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 651
Wyświetleń: 1967

...II. Definicja przedmiotowa. a) a.p. -  to nie tylko wykonywanie ustawy ale także, twórcza działalność.Rozwiniecie tego co jest danej jednostce powierzone.  b) a.p. - jest przejete przez państwo i realizowane przez jego organy, a także przez organy samorządu terytorialnego, zaspokajanie  ind...