Parytet - strona 51

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 560
Wyświetleń: 5432

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Polityka gospodarcza - państwa scentralizowane

Pobrań: 77
Wyświetleń: 1484

doc. Pierwsza notatka w formie pytań i odpowiedzi zawiera takie zagadnienia, jak: dwa sposoby podejścia do polityki, cztery definicje polityki gospodarczej, cele polityki gospodarczej, środki realizacji polityki, podmioty polityki gospodarczej, państwa scentralizowane i o strukturze federalnej, p...

Etyka w zarządzaniu-wykłady

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Renata Płoska
  • Etyka w zarządzaniu
Pobrań: 2100
Wyświetleń: 4977

wtórna dyskryminacja grup /osób poprzednio niedyskryminowanych (wynika to z parytetów - równość) Rodzaje...

Zagadnienia do egzaminu magisterskiego

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1792

ZAGADNIENIA Z EKONOMII DO EGZAMINU MAGISTERSKIEGO Określ istotę ekonomii jako nauki i przedstaw rys historyczny jej narodzin i rozwoju? Wskaż i scharakteryzuj aparaturę metodologiczną ekonomii (kategoria ekonomiczna, prawo ekonomiczne, teoria ekonomiczna) oraz jej podstawowe metody badawcze? Wsk...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Piotr Hadrian
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 518
Wyświetleń: 2471

in. zagadnienia takie jak: geneza marketingu, pojecie marketingu, ogólne zasady, marketingu, funkcje marketingowe, sektorowe uwarunkowania marketingu, kryteria segmentacji, klasyfikacja produktu, cykl życia produktu, marketingowy proces badawczy, orientacja marketingu. GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA ...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Magdalena Dołhasz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1274

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...

Opracowane pytania (zagadnienia: rynek kapitałowy)

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
  • dr Sławomir Antkiewicz
  • Rynek finansowy i pieniężny
Pobrań: 4375
Wyświetleń: 5677

Prowadzi je dr Sławomir Antkiewicz. Notatka składa się z 19 stron. Jest to opracowanie pytań. "Zadania Komisji Papierów Wartościowych ■ podejmowanie działań służących prawidłowemu rozwojowi rynku kapitałowego ■ sprawowanie nadzoru nad działalnością podmiotów nadzorowanych oraz wykonywaniem prz...