Otoczenie organizacji wpływające na podejmowanie decyzji - strona 89

Marketing międzynarodowy - wykłady , MWSE

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • prof. dr hab. Leszek Rudnicki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 154
Wyświetleń: 6083

myślenia i podejmowania decyzji. Ustawia przedsiębiorcę we właściwej pozycji w stosunku do konsumenta...

Badania rynkowe a badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 91
Wyświetleń: 805

podaż i popyt oraz wpływają na poziom cen. Tak pojęty rynek działa w otoczeniu gospodarczym i społecznym...

Planowanie marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 917

i te czynniki w otoczeniu marketingowym firmy, które mogą wpływać na decyzje nabywców. Przegląd...

Kultura organizacyjna w zmianach - wykład

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • mgr Kalina Grzesiuk
  • Zarządzanie zmianą organizacyjną
Pobrań: 63
Wyświetleń: 777

uczenia się w obcowaniu z problemami otoczenia i koordynacji wewnętrznej Kultura przedsiębiorstwa wyra...

Systemy informacji marketingowych

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 630

oraz ich przekazywania podejmującym decyzje marketingowe. Przy czym informacje te powinny być przydatne, dokładne...

Pojęcie kultury przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
Pobrań: 7
Wyświetleń: 497

zagrożenie dla wielu firm. Wszystko jest skoncentrowane na podjęciu właściwej decyzji. Otoczenie...