Nauka o organizacji i zarządzaniu - strona 122

Promocja i reklama.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1183

, publicity produktu, public offairs, lobbing, relacje z inwestorami, internal public relations, zarządzanie...

Promocja i reklama

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1358

, publicity produktu, public offairs, lobbing, relacje z inwestorami, internal public relations, zarządzanie...

Szkolenie i doskonalenie kadry kierowniczej

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Krzysztof Markowski
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w gminie i regionie
Pobrań: 63
Wyświetleń: 469

ogólnego zarządzania , często są wysyłani na odpowiednie kursy , dla doskonalenia tej umiejętności . Rozwój...

Metody nauki o organizacji

  • Uniwersytet Gdański
  • dr hab. Leszek Pawłowicz
  • Dr hab. Zbigniew Kreft
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1309

1. Przedmiot, podmiot i metody nauki o organizacji: „organizacje są wszechobecne w naszym życiu...

Przedsiębiorczość

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Małgorzata Majewska
  • Wstęp do ekonomii i przedsiębiorczości
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1302

jako rodzaj menadżerskiego zachowania (podejścia) i postrzegające ją jako specyficzny sposób zarządzania...

Wykład - pojęcie strategii

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zarządzanie strategiczno-marketingowe
Pobrań: 14
Wyświetleń: 721

strategiczne i działanie na podstawie tych planów stanowią odrębny proces nazywany zarządzaniem strategicznym...