Naśladowca - strona 21

Gospodarka oparta na wiedzy

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Gospodarka oparta na wiedzy
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1911

. „Naśladowcy” czyli kraje dla których wartość wskaźnika jest równa bądź wyższa od średniej. Do tej grupy...

Marketing - referat

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 189
Wyświetleń: 4445

WCZEŚNI NAŚLADOWCY WCZESNA WIĘKSZOŚĆ PÓŹNA WIĘKSZOŚĆ MARUDERZY 2,5% 16% 34% 34% 13,5% wielkość sprzedaży...

Encyklopedia rachunkowości - H

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 791

przez wielu ich naśladowców, przetrwała aż do końca XVIII w. Jej podstawowym założeniem było traktowanie występujących...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr hab. Stanisław Gajewski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1939

sprzedaży, małe koszty, rosnący zyski. Nabywcami są tzw. wcześni naśladowcy. Pojawiają się nowe modele...

Koncepcja marketingu-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Witold Chrostowski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 588

sprzedaży, małe koszty, rosnący zyski. Nabywcami są tzw. wcześni naśladowcy. Pojawiają się nowe modele...