Mechanizmy obronne - strona 49

Sadownictwo-egzamin

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Emilian Pitera
  • Sadownictwo
Pobrań: 245
Wyświetleń: 2023

, w skrajnych przypadkach zamieranie całych roślin 40. Mechanizmy obronne przed powstawaniem uszkodzeń mrozowych...

Niepowodzenia w kształceniu

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Polityka
Pobrań: 35
Wyświetleń: 651

nauką. Jednocześnie wytwarzają się u niego mechanizmy obronne, o których piszemy w innym miejscu...

Hipoteza higieny-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Immunologia
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1197

, czyli to też jest element wspomagający mechanizmy obronne. Natomiast rozwój aktywności układu odpornościowego hamowany...

Układ nerwowy

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr hab. Joanna Jeleń
  • Anatomia
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1575

podwzgórza. Podwyższenie temperatury otoczenia powoduje uruchomienie mechanizmów obronnych (pocenie...

Biotechnologia w medycynie - materiały

  • Uniwersytet Zielonogórski
  • prof. dr hab. Lucyna Słomińska
  • Biotechnologia w medycynie
Pobrań: 525
Wyświetleń: 9695

syntetyzujących antybiotyki można wyróżnić następujące mechanizmy obronne przed własnymi produktami toksycznymi: 1...

Kompedium z osobowości - opracowanie

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Psychologia osobowości
Pobrań: 161
Wyświetleń: 805

Przedmiotem psychologii jest to co człowiek czuje i przeżywa, co mu się jawi. Nie może być przedmiotem psycholog i i opisywanie zjawisk jak powinno być jako konstruktów teoretycznych. Egzystencjalizm akcentuje rozumienie ludzkiego bycia, w sensie zdrowia psychicznego. Człowieka należy rozumieć h...

Psychologia 2

  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Psychologia
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1330

żadnych reakcji - badacze uznali to za biologiczny mechanizm obronny, chroniący dziecko przed bólem w trakcie...

Psychologia reklamy (30 stron)

  • Psychologia
Pobrań: 154
Wyświetleń: 2058

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...