Marketing - strona 95

Typy organizacji-opracowanie

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Jan Jaworski
  • Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
Pobrań: 0
Wyświetleń: 553

Promocja DYREKTOR DS. MARKETINGU Planowanie strategiczne planowanie produktu badania market. Sprzedaż...

Wykład - Analiza SWOT - Opoczno SA

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr hab. Zbigniew Wiesław Grzymała
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 7
Wyświetleń: 574

płytek ceramicznych. Dla firmy „Opoczno” S.A. kluczowymi obszarami działalności są: marketing...

Percepcja marki

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 105
Wyświetleń: 2667

% 10,5% 8% 5% 6,5% 12% 9% Źrodło: M. Majewska, Percepcja marek kawy, „ Marketing Serwis" 1998, nr 2, s...

Zakres ekonomiki mediów - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Piotr Gałuszka
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 273
Wyświetleń: 651

w sposób sprawny i skuteczny” (Griffin, 2006, s. 6). Marketing mix - narzędzie stosowane do analizy mediów...

Zarządzanie międzynarodowe - wykład 4

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Urszula Skurzyńska-Sikora
  • Zarządzanie międzynarodowe
Pobrań: 133
Wyświetleń: 938

konkurencyjna na rynku krajowym *marketing krajowy Procesy globalizacji Czynnikikosztowe *obniżka kosztów...