Marketing - strona 91

Koncepcja marketingowa - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Nowak
  • Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
Pobrań: 56
Wyświetleń: 511

, dlaczego marketing jest tak ważny dla współczesnych organizacji Zrozumienie różnic pomiędzy odmiennymi podejściami...

Szczeble zarządzania - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • prof. dr hab. Tadeusz Maszczak
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 735

Szczeble zarządzania Niski szczebel: jedna wybrana dziedzina zarządzania np. marketing, finanse...

Wykład 02.03.2009

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1421

Wykład 02,03.2009 Istotę marketingu sprawdza się do: - podporządkowania wszystkich działań...

ćwiczenie LISTY

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr inż. Janusz Morajda
  • Informatyka
Pobrań: 28
Wyświetleń: 749

Firmy w Krakowie przy ulicy Skośnej 4. Dyrektor ds. Marketingu Bezpośredniego mgr Józef Nowak ...

Badania marketingowe wykład

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 56
Wyświetleń: 819

ze względu na: - ponoszone na marketing koszty - nadmierności i nachalności działań promocyjnych i badań...