Marketing - strona 79

Istota planu marketingowego- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Zarządzanie marketingiem
Pobrań: 105
Wyświetleń: 623

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM Plan marketingowy Omawiając istotę planu marketingowego...

Wykład - produkty konsumpcyjne, sem V

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • mgr Anna Matras- Bolibok
  • Marketing i zarządzanie
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1008

potrzeby, gazety – niewielki, niezróŜnicowany marketing, usługi bankowe – marketing intensywny w okresie...

Merchandising jako forma marketingu mix

  • Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
  • dr Adam Drab
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 343
Wyświetleń: 3962

, określenie ceny, wybór kanałów dystrybucji oraz promocja produktu i marki. Marketing przedsiębiorstw...

Resumen marketing de servicios

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1204

MARKETING DE SERVICIOS (Resumen apuntes) Mara Jos Garca Rodrguez CURSO 2010-2011 NDICE 1. El...

Marketing mix - prezentacja

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1050

= wykorzystywanie marketingu w celu wpływania na przekonania na temat marki i percepcję marki przez konsumentów...