Marketing - strona 69

Wykład - cena produktu

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 35
Wyświetleń: 707

pozostałe instrumenty marketingu, aby klienci kupowali ich produkty- tańsze bądź droższe. Mnogość zjawisk...

Public relation - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Anna Lipowicz-Kajl
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 658

(inaczej tzw. marketing wewnętrzny); tam gdzie jest dobra komunikacja załogi z firmą nie są potrzebne...

Wykład - istota dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Michał Jaśniok
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 714

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 8 ISTOTA DYSTRYBUCJI DYSTRYBUCJA Obejmuje...

REKLAMA

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 203
Wyświetleń: 6006

forma nakłaniania do np. popierania pewnych idei -marketing społeczny -marketing zaangażowania...

Charakterystyka modeli rachunku kosztów

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr Joanna Rogozińska-Mitrut
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1246

w marketingu. Zgodnie z nią produkt istniejąc na rynku, przechodzi przez kilka faz swego życia, z których każda...