Marketing - strona 66

Marketing - Nowy produkt

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • prof. dr hab. Marek Prymon
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1680

i marketingu; e) szybszy czas rozwoju - wielu konkurentów może wpaść na ten sam pomysł w tym samym czasie...

Projekt marketing przemysłowy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Anna Czubacka
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 364
Wyświetleń: 2674

MARKETING PRZEMYSŁOWY AMICA WRONKI S.A. Opracowanie: Monika Wesołowska Aleksandra Warchał Sylwia...

Rozwój marketingu międzynarodowego

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 2422

Czynniki umożliwiające rozwój marketingu międzynarodowego MARKETING MIĘDZYNARODOWY...

Metody Ustalania Cen

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • prof. dr hab. Leszek Rudnicki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1547

, Oczkowska, Żbikowska, MARKETING MIĘDZYNARODOWY. ZARYS PROBLEMATYKI, PWE, Warszawa 2008, s.233. http...

Polska marka za granicą

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • dr Dorota Bednarska-Olejniczak
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1400

sformułowanej przez American Marketing Association „marka to nazwa, termin, znak, symbol, wzór, rysunek...